caramia

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

systeem update note 3

Weet iemand wanneer de nieuwe Android 5.0 er is voor de note 3
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @caramia ,

Op dit moment is dat nog niet helemaal duidelijk wanneer deze update zal uitrollen in Nederland (andere bronnen melden dat deze begin 2015 zou kunnen uitrollen) Samsung zal deze update vermelden op hun Twitter & Facebook accounts en je kunt zelf ook af en toe updates controleren via Instellingen > Over toestel > Software update.

Bekijk in context

26 Reacties 26
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @caramia ,

Op dit moment is dat nog niet helemaal duidelijk wanneer deze update zal uitrollen in Nederland (andere bronnen melden dat deze begin 2015 zou kunnen uitrollen) Samsung zal deze update vermelden op hun Twitter & Facebook accounts en je kunt zelf ook af en toe updates controleren via Instellingen > Over toestel > Software update.
caramia
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi bedankt voor je antwoord .en ja ik heb al gecontroleerd of er updates waren maar niks ik ondervind namelijk problemen met me toestel waardoor ik Als Andwoord kreeg dat het aan het systeem ligt en een systeem update nodig heb vandaar de vraag wanneer de nieuwe er zou zijn
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @caramia ,

Kun je me ook vertellen welke problemen jij ervaart op je Galaxy Note 3?
Heb ook geen idee hoelang de update van zich laat horen, maar misschien kunnen we samen en fix vinden voor je probleem, let us know.
caramia
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi ja dat kan ik wel vertellen ..Hij gaat van zelf uit en weer aan terwijl batterij gewoon vol zit (en nee batterij staat niet bol ) 2e probleem hij loopt vast onder andere.als ik gebeld word of iets doet niks het meer kan over het scherm schuiven wat ik wil maar doe t dus niks ook krijg ik hem op dat moment ook niet uit dus hier had ik ook over gebeld en kreeg duster horen dat het systeem dus geüpdatet moest worden heb in middels ook al mijn tel gereset en nog steeds het zelfde probleem
caramia
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En ik heb het toestel nu 1 jaar en al die tijd geen problemen dit heb is sinds een week
caramia
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi. .al enig idee wat het zou kunnen zijn
caramia
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Of hoe ik het kan oplossen ☺
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @caramia ,

Is dit misschien gebeurd nadat je en app had geïnstalleerd of en andere activiteit had gebruikt op het toestel?
Want als je zegt dat je toestel gewoon 1 jaar perfect heeft gewerkt is het vreemd dat opeens je toestel na 1 jaar zich niet naar behoren laat werken.
caramia
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi
Nee ik heb geen app er bij gezet of iets niks raars of bijzonders gedaan ????
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @caramia,

Je geeft aan dat je je telefoon hebt gereset. Op welke manier is deze reset precies uitgevoerd? Betreft dit het terugzetten van de fabrieksinstellingen?
caramia
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi...
Ja terug gezet naar fabriek in stellingen en heb eerst ook alle foto's er f gehaald Enzo
caramia
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar dat kan toch geen kwaad ???? eigenlijk
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @caramia, dat is prima. Soms bedoelen mensen met een reset alleen een herstart of de batterij eruit, vandaar dat ik het voor de zekerheid vroeg. Was het probleem direct na het terugzetten van de fabrieksinstellingen terug? Of pas na het terugzetten van de back-up?
caramia
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoii nou dat aan en uitgaan was voor ik hem terug zetten en 2 dagen na terug zetten liep hij dus vast eerder in mijn verhaal en toen ben ik gaan bellen kreeg dus te horen dat het een systeem update nodig heeft
caramia
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar ik ga niet zelf lopen rommelen of iets dus werd mij verteld dat ik evt naar de Vodafone winkel kon gaan om dit teelten doen maar dat kan niet bij ons in de buurt in dit geval dus vandaar ook de vraag stelling wanneer evt de nieuwe er is die je normaal zo krijgt zeg maar
caramia
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Laten
caramia
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi marc- zou het mischien kunnen (probeer mee te denken hoor ) ik heb al een aantal jaren de zelfde sim kaart zou een nieuwe sim kaart mischien helpen of heeft dat niks te maken met dit soort problemen ☺
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @caramia

Het is me niet bekend dat dit door een oude simkaart veroorzaakt kan worden. Het kan echter wel makkelijk worden getest, haal hiervoor de simkaart uit je telefoon. Valt je telefoon dan nog steeds vanzelf uit?
caramia
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi -Marc nee maakt ind geen verschil ???? heb er alleen een nieuw dingetje bij je kan natuurlijk je time out scherm tijd in stellen wanneer hij uit gaat nou dat doet hij ook niet blijft gewoon aan heb hem al weer aan en uit gezet en op nieuw in gesteld masr blijft met tijd en wijlen gewoon aan staan .....Dus ik kijk wel hoe dit verder gaat en wacht wel geduldig af
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic