explorer

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

storing

Ik heb gisteren gebeld met Vodafone over uitvallen netwerk.
Ik moest de telefoon drie min uitzetten dan werd mijn aansluiting gereset, dan moest het toch wat beter worden met het uitvallen. Nou ik ben continu niet bereikbaar op de telefoon en het fijne hier van is dat ik oproep dienst voor de ambulance heb. Ik heb dit ook gemeld dat ik bereikbaar moet zijn. Moet nu constant op de telefoon kijken of er contact is.
10 Reacties 10
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @explorer ,

Vervelend maar misschien dat er storingen zijn of werkzaamheden daardoor kun je misschien minder of geen bereik hebben.
Klik > Vodafone werkzaamheden voor enige werkzaamheden.

(Let er wel even bij op dat als je en dorp of stad ziet die in de buurt is dat die mast ook problemen kan hebben waardoor signalen worden verstoord).

Voor enige tips klik je op de volgende link: Tips & Tricks voor geen bereik
explorer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Expert, zoals je kan lezen heb ik contact gehad via 1201, de dame van het callcenter liet mij weten dat er een overbelasting op het net is. Zelf ben ik op ongeveer 500 Meter van een mast verwijdert en is er ook al wat geprobeerd om het op te lossen. Wat mij erg voor de hand ligt is door foda om er voor te zorgen dat dit niet te veel op jaar basis voorkomt, mijn berijkbaarheid voor mijn werk is van enig belang. Maar in dit geval is het netwerk al twee weken onbetrouwbaar en moet ik de telefoon uit en aan zetten of (zojuist gelezen) vliegtuig modes gebruiken om weer contact te krijgen. De afgelopen 24 heb ik dit 8x moeten doen, niet Oke zou ik zo zeggen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Bericht verplaatst van Vodafone Nieuws naar Netwerkvragen, nieuwe link: http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/storing/td-p/185771
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @explorer ,

Ik begrijp dat je hier niet blijer om wordt. En dat je ook nog eens voor je werk bereikbaar moet zijn.
En heb je me vorige bericht gelezen, daarin staan en aantal tips maar ook en lijstje waar bijv werkzaamheden zijn aan de mast.

Storingen controleren? Zie: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/bd-p/Vodafone_Storingen
Werkzaamheden controleren? Zie: http://forum.vodafone.nl/t5/Fast-Forward/bd-p/Fast_Forward

Heb je al even gekeken wat er gebeurd als je de simkaart van je huidige toestel in en ander toestel plaatst merk je verschil? En deze weer in je huidige toestel terug plaatst?
explorer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Sorry, twee weken en daar naast na telefonisch contact dat het netwerk overbelast is? Ik sta iinmiddels op 10x uit en aan.
Sim card er uit gehad, in een ander toestel. Helpt helaas niks.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Kun je in je topictitel even aangeven waar je deze storing ervaart? Als dit meerdere locaties zijn, omschrijf dat dan ook in de titel. Dan is het voor andere gebruikers gemakkelijker om jou advies te geven
explorer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja Sorry, wel zo makkelijk. 7606 is de buurt waar ik inmiddels alweer de zelfde problemen ondervind. We beginnen gewoon weer overnieuw erg fijn.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Er zijn in jouw regio momenteel geen storingen bekend. Als je ook problemen hebt met jouw simkaart in een ander toestel is het misschien raadzaam om je simkaart te laten vervangen in de Vodafone Winkel.
Het kan zijn dat deze beschadigd of versleten is.

Aanvulling: afgelopen week waren er werkzaamheden in de buurt van jouw postcode. Heb je nog steeds problemen? Dan toch even de simkaart laten vervangen. Maar nog beter zou zijn als de problemen zijn opgelost na de werkzaamheden 😄
explorer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Deze morgen in nog geen half uur uit en aan moeten zetten. Ben het wel goed zat. O ja de sim kaart is ongeveer een acht maanden nieuw, is hij nu al op, lijkt mij sterk.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Elk stukje techniek kan kapot gaan. Ook zo'n klein simkaartje. Het kan geen kwaad om dat even na te laten kijken.

Zijn er meer mensen in jouw omgeving die deze problemen ervaren?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic