swimmingpools

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

storing vlijmen (noord-brabant)

beste mensen van vodafone,
 
sinds een week heb ik in vlijmen geen bereik meer, zodra ik vlijmen uitstap heb ik weer bereik. ik kan niet bellen/smsen en ook niet via mijn 3g netwerk verbinding met internet maken. het begint me nu toch wel lichtelijk te irriteren. ik heb contact opgenomen met de klantenservice door 1201 te bellen en ze hadden hier geen verklaring voor. het kan niet aan mijn telefoon liggen anders zou ik nergens bereik hebben..
 
hoe kan dit en word hier iets aan gedaan? het laatste wat ik wil is overstappen naar een andere provider. maar thuis gebeld kunnen worden is toch iets wat ik in 2013 wel verwacht had te kunnen en zou het jammer vinden om ergens anders naar te moeten gaan kijken
 
mvg
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
swimmingpools
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
heb inmiddels weer volle bak in vlijmen, 3g werkt weer naar behoren en kan ook weer bellen/smsen 

Bekijk in context

5 Reacties 5
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi swimmingpools, welkom op het Vodafone forum. Dat klinkt inderdaad niet goed. Kun je aangeven op welke postcode je deze problemen ervaart ? Ik kijk het dan graag voor je na 🙂
swimmingpools
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
5251PD
Rachelle_

Gedreven Meedenker
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes
Ik kan daar geen problemen ontdekken swimmingpools. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Dan kunnen zij kijken of je nummer nog goed aangesloten staat op het netwerk en je aan de hand daarvan persoonlijke tips geven. Het kan trouwens ook via Twitter of Facebook 😉 en anders http://www.vodafone.nl/klantenservice/
swimmingpools
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
heb inmiddels weer volle bak in vlijmen, 3g werkt weer naar behoren en kan ook weer bellen/smsen 
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
goed om te horen!:D
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic