manesova

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

storing postcode 1017 ? vrijdag 7 juni

IK kan niet bellen en gebeld worden (uiteraard ook geem sms versturen) en kan jullie klantenservice niet bereiken ! Heb nu 10 minuten gewacht op een medewerker maar dit wordt me een beetje te duur vanaf mijn vaste aansluiting.
Kunnen jullie via dit forum laten weten waarom ik niet kan bellen en gebeld worden ??? (heb de gms al een keer uitgedaan en opnieuw aangedaan).
ps. ik heb dit probleem met 2 Vodafone aansluitingen, een pre-pay en een post pay en het probleem doet zich voor met beide !!!!
bij voorbaat dank
7 Reacties 7
ingmba

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1017
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey manesova,

Ik zie op die locatie geen storingen of werkzaamheden. De dekking zou perfect moeten zijn.
Wat jammer dat je de klantenservice niet aan de lijn kreeg, dit is 45ct per gesprek, dus niet per minuut. Scheelt toch wel iets 🙂
Ken je nog andere mensen die hier last van hebben, behalve je 2 eigen nummers?
tijne

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies dezelfde problemen op 1017.
manesova
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Arina
als ik bel met mijn vaste lijn betaal ik toch per minuut en niet per gesprek ? ik kan namelijk met geen van mijn gsm's bellen op het moment.
het probleem is zeer lokaal: ik ben net boodschappen gaan doen en op redelijke afstand van mijn huis (andere mast ?) kan ik wel bellen en gebeld worden. zodra ik voor mijn huis sta doen allebei de toestellen het weer niet 😞
kunnen jullie dit zsm verhelpen ??????
 
(zie hierboven voor iemand anders in hetzelfde postcode gebied met hetzelfde probleem)
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Nee hoor, per gesprek 🙂
Ik heb voor jullie nagevraagd of er misschien iets speelt daar, en we horen inderdaad meerdere signalen nu.
We hebben het uitgezet voor onderzoek! Ik kom bij jullie terug zodra ik meer weet.


Bedankt voor het melden in ieder geval!
manesova
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Arina,
het probleem is inmiddels opgelost, maar ik ben toch benieuwd naar een reactie. Wat ik het meest storend vond is dat er aan jullie kant de eerste uren wordt ontkend dat er een probleem is. Later hoor ik van een collega dat er werkzaamheden aan de zendmast hier in de buurt plaatsvinden (en dit zou de reden zijn van de storing); later wordt dit weer ontkend door een ander.
Iedereen heeft zo zijn verhaal, maar als zzp-er ben ik erg afhankelijk van mijn bereikbaarheid en ik ben pas sinds 3 maanden een (zeer tevreden) klant bij Vodafone maar vandaag heeft mijn tevredenheid een behoorlijke deuk opgelopen. Voorals de opmerking "we gaan hier niets bij doen want u bent de enige met deze klacht" is mij behoorlijk in het verkeerde keelgat geschoten.....
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik heb nog even teruggekeken.
Er waren inderdaad problemen in jullie regio. Ik kan niet zien wat de oorzaak precies was, maar het is duidelijk dat je hierdoor een overbelast netwerk kon ervaren. Maar dat wisten jullie al 😉
Mede door jullie meldingen is het probleem opgelost.
Bedankt voor het melden allemaal!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic