Tessaaa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

storing internet verbinding?

Ik heb sinds 2 dagen dat ik helemaal niks meer kan met internet. Ik heb internet blox voor smartphones die het normaal dus altijd zou moeten doen. Maar de afgelopen 2 dagen doet ie helemaal niks meer, terwijl ik volle bereik heb. Geen twitter, geen whatsapp. Vind het een beetje raar, kan het zijn dat er een storing is ofzo? Ik heb namelijk ook nog geen bericht gehad dat internet blox verlopen is ofzo die krijg ik altijd. Internet staat aan op 3G/H verbinding.
 
Iemand ideeen hoe dit zou kunnen komen?
 
Alvast bedankt
Tessa 
7 Reacties 7
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Tessaaa,

Sorry dat er iets later wordt gereageerd. jou post is er namelijk tussendoor geslipt.

is het probleem nog steeds actief? gezien er geen algemene storingen bekend zijn.

groetjes,
Roy
jhonno

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
niet helemaal waar gisteren door 2 medewerkers verteld dat er de hele dag door storing was met bepaalde internet diensten !!
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Jhonno,

de algemene storingen betrefde bb aansluiten, my vodafone en andere blox. Echter is deze styoring van gisteravond en deze post staat al online sinds 20-09-2011. En betreft het internet

Vandaar dat het niet overeen kan komen.

groetjes,
Roy
stephanie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi,
Bij mij heb ik ook sinds 2 dagen helemaal geen internetverbinding meer. Wifi doet het wel, maar internet helemaal nul. Dacht eerst dat het om een storing ging, maar collega heeft wel 3G verbinding. Dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb een HTC desire met internet abonnement.
 
Grs. Stephanie
stephanie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bij mij is het opgelost. Bleek toch aan mijn eigen telefoon te liggen.
Oplossing was batterij en kaartje verwijderen en weer terugplaatsen.
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Super om te horen Stephanie!

Groetjes,
Roy
guidorobben

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb dezelfde problemen Heb sinds zaterdag geen internet meer. Tevens is het bellen ook drama. 1 tel geluid 1 tel niets. Om de een of andere reden heeft iemand een schakelaar omgehaald zonder te testen wat voor effect dit heeft. Raar dat er nergens op de website staat dat er een storing is oid.
 
Telefoon half uur uit en sim eruit en erin heeft geen effect gehad.
 
 
Samsun Omnia 7

 
 
 
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic