elsa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

storing Groningen

klopt het dat er een netwerk storing is in Groningen (postcode 9747)?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ivries1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heb net weer op Twitter gekeken, het duurt nog tot morgenochtend Man Verdrietig

Als je bij je instellingen onder verbindingen/mobiele netwerken kijkt moet je ergens ('netwerkmodus') de optie hebben om het op "GSM' te zetten ipv 'GSM/WCDMA' (dat is 3G). Als je dat doet zit je op de juiste instelling en kan je in ieder geval bellen/smsen en (langzaam) internetten. Bij de meeste telefoon is dit hetzelfde Vrouw Erg vrolijk

Bekijk in context

4 Reacties 4
ivries1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde, maakte me al zorgen. Kan niet bellen/smsen/internetten. Icoontje voor bereik geeft aan dat ik vol bereik heb, maar er gebeurt niets. Zit momenteel ook op postcode 9747 (Hanzehogeschool, Zernikeplein)

Edit: zie dit net op Twitter:

Koos Meijering ‏@h_meijering 27m
@vodafoneNL In postcode 9747AJ heb ik op dit moment geen mobiel bereik
Details Openen Sluiten  Vodafone Webcare ‏@vodafoneNL 2m@h_meijering Ik zie dat er inderdaad werkzaamheden zijn op het 3G netwerk. Ik raad je aan even het 2G netwerk te gebruiken. ^KM
elsa
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb geen idee hoe ik met mijn simpele telefoontje van 3G naar 2G kan. Hopelijk zijn de werkzaamheden snel  klaar!
ivries1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heb net weer op Twitter gekeken, het duurt nog tot morgenochtend Man Verdrietig

Als je bij je instellingen onder verbindingen/mobiele netwerken kijkt moet je ergens ('netwerkmodus') de optie hebben om het op "GSM' te zetten ipv 'GSM/WCDMA' (dat is 3G). Als je dat doet zit je op de juiste instelling en kan je in ieder geval bellen/smsen en (langzaam) internetten. Bij de meeste telefoon is dit hetzelfde Vrouw Erg vrolijk
Sylviahoran22

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jammer dat ik van het weekeinde niet deze informatie kreeg toen ik in de vodafone winkel was.  Ik vertelde precies wat het probleem was en het antwoord was ik heb ook Vodafone en het werkt.  Had een hoop frustratie kunnen besparen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic