sjoerd425

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

storing 1075XL

Beste vodafone,
 
ik hebal de gehele ochtend storing. kan niet bellen of gebeld worden. bovenbuurman ook niet maar ik zie geen melding over dit gebied.
groet,
Sjoerd
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hey Sjoerd,

Een geluk bij een ongeluk, want nu mag ik je verwelkomen op het Vodafone Forum!

Er zijn dit weekend werkzaamheden aan een mast bij jou in de buurt. Je kunt de vorderingen hier volgen.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hey Sjoerd,

Een geluk bij een ongeluk, want nu mag ik je verwelkomen op het Vodafone Forum!

Er zijn dit weekend werkzaamheden aan een mast bij jou in de buurt. Je kunt de vorderingen hier volgen.

Vbakker

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ook ik heb enorm last van deze storing. al 2 dagen lang in de nacht niet kunnen bellen en smsen terwijl dit beide keren met spoed moest gebeuren. Schandalig dat we dan niet even geroamd worden op een ander netwerk. echt een dikke min voor vodafone! Door dit geintje zijn er mensen redelijk in de problemen geraakt!! nogmaals schande!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Vbakker schreef:
ook ik heb enorm last van deze storing. al 2 dagen lang in de nacht niet kunnen bellen en smsen terwijl dit beide keren met spoed moest gebeuren. Schandalig dat we dan niet even geroamd worden op een ander netwerk. echt een dikke min voor vodafone! Door dit geintje zijn er mensen redelijk in de problemen geraakt!! nogmaals schande!

Hoi Vbakker,

Het is niet onze intentie om iemand in de problemen te brengen. We proberen dit juist te voorkomen door onze werkzaamheden zorgvuldig te plannen en het netwerk tijdig te onderhouden.

Ik vind het jammer om te horen dat je hierdoor toch in de problemen geraakt bent. Stel je telefoon gedurende de werkzaamheden in op 2G/GSM. Dan blijf je in elk geval telefonisch bereikbaar. Bellen en sms'en zou dan gewoon moeten lukken.
Vbakker

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik kwam er vandaag achter dat de 2g het wel doet. als jullie nu voortaan het 3g gedeelte gewoon uitschakelen dan schakelen telefoons automatisch over op 2g. scheelt een hoop gezeur. probleem is dat je wel bereik hebt, maar niks ermee kan. misschien een goede leer voor de volgende keer. ik ben nu 2 dagen onbereikbaar geweest terwijl dit niet had gehoeven. 
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Vbakker,

Normaal schakelt je telefoon automatisch over op 2G als 3G tijdelijk niet beschikbaar is. Dit gebeurt echter niet bij alle telefoons omdat sommige toestellen handmatig op 3G ingesteld zijn. Dit kun je dan alleen aanpassen door je telefoon handmatig op 2G in te stellen.
Vbakker

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
sorry maar dit klopt niet wat je zegt. het probleem was dat de 3g wel aanwezig was, maar je kon er niks mee. dus als mijn telefoon 3g ziet en daar verbinding mee kan maken dan gaat ie niet naar 2g. oftewel. als vodafone in het vervolg de 3g helemaal uitzet dan schakeld ook mijn tel automatisch om naar 2g. snappen jullie het nu?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Vbakker,

Ik begrijp wat je bedoelt, maar als je telefoon niet automatisch omschakelt naar 2G dan kun je dit wel handmatig doen. Als we 3G helemaal zouden uitschakelen dan zouden alle klanten hiervan de dupe worden en dat lijkt me ook niet de beste oplossing.

De werkzaamheden zouden nu trouwens wel opgelost moeten zijn. Kun je nu wel weer gewoon gebruik maken van 3G?
Vbakker

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja nu werkt alles weer. 
 
misschien kunnen jullie een automatisch bericht sturen zodra mensen in bereik van een mast komen waar aan gewerkt word
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Vbakker,

Bedankt voor de tip 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic