Peter1962

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

status klacht

ik heb 3 weken geleden een klacht ingediend maar nog niets gehoord, helaas is de service van vodafone het laatste jaar erg achteruit gegaan  

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @Peter1962,

Stuur me in een privébericht even je mobiele nummer, geboortedatum, adres en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Dan kan ik met je meekijken naar de status van jouw klacht. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Peter1962 
Zoals je weet is dit een klanten helpen klanten community en voor mij, of andere klanten, niet mogelijk om je te helpen. 
 

Er zijn wel medewerkers van Vodafone online op deze community en die kunnen voor je kijken of ze je verder kunnen helpen. Deze medewerkers komen elke dag op de community en als ze je topic hebben opgepakt dan zullen ze je berichten. Graag daarom nog even geduld als je op deze mensen wilt wachten. 

Als er al een klacht ingediend is dan kan het zijn dat ze daar nog mee bezig zijn. Weet natuurlijk niet waar het over gaan. Maar 3 weken duurt wel heel erg lang, zou ik ook zeggen. 

Succes in ieder geval en ik hoop dat ze je topic snel oppakken. 

Peter1962
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @Peter1962,

Stuur me in een privébericht even je mobiele nummer, geboortedatum, adres en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Dan kan ik met je meekijken naar de status van jouw klacht. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Gesprek voortgezet via privébericht. Topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic