handerland

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

spontane reboots galaxy s4 met android 4.3

Ik heb sinds 2 weken een s4. Het eerste dat ik deed was een update naar android 4.3. mijn telefoon bleef regelmatig rebooten. Of tijdens een spelletje, of bij doodnormaal een contactpersoon selecteren. Ik heb daarna een factory reset gedaan, maar het probleem bleef. Na nog 2x een factory reset te hebben geprobeerd, ben ik naar een vodafone winkel gegaan waar een monteur aanwezig was. Hij heeft, ik weet niet wat, maar een tool gedraaid vanaf zijn computer, met de mededeling dat het opgelost moest zijn. Ik heb nog steeds dezelfde problemen.

Wat zijn mijn opties? Ik wil mijn tijd niet investeren om constant naar de winkel te gaan voor een oplossing die niet gaat werken. Toestel van 2 weken jong ter reparatie sturen en wachten tot ik hem terug krijg lijkt mij onzin.

Wat is de procedure bij een niet functionerend, nieuw toestel?
Kan ik gewoon een nieuwe krijgen? Btw het s/n van de batterij is niet uit de slechte batch
2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi handerland, als je toestel al enkele malen is gereset en ook door een monteur is gereset, dan blijft logischerwijs alleen een defect aan het toestel over. Ik zou denk ik nog een laatste keer naar de winkel gaan. Direct omruilen zal waarschijnlijk geen optie zijn omdat het toestel al enkele weken in gebruik is maar een reparatie is sowieso mogelijk. Wellicht dat het toestel eenvoudig gerepareerd kan worden of alsnog omgeruild.
handerland
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zal voor een laatste maal naar de vodafone winkel gaan.
Gezien de feestdagen en dat mijn probleem niet is opgelost toen ik naar de monteur ben gegaan, ga ik er van uit dat ik een nieuw toestel krijg. Ik houdt jullie op de hoogte en vertrouw op een goede afwikkeling van vodafone
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic