lucia1961

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sm1 fout code met de voicemail

Ik kan geen voice meer afluisteren ik krijg de meldcode sm1 voorwaardelijk doorgestuurd van oproepen is uitgeschakeld.
ik heb een huawei p20 light
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi lucia1961
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Om er zeker van te zijn dat het niet aan je instellingen ligt, kan je alle mogelijke doorschakeling uitzetten door in het belscherm de code ##002# te verzenden. Daarna even je toestel uitzetten en dan weer aan en dan bellen naar 1233 en als men zegt dat je geen voicemail hebt probeer deze dan weer aan te zetten door te bellen naar 12331.

Zou je het eens willen proberen, misschien lukt het via deze weg. Mocht het niet lukken dan zou je alsnog de klantenservice van Vodafone kunnen bellen of via een chat te starten en vragen of ze je nummer een reset willen geven. Langs een Vodafone winkel gaan kan natuurlijk ook, daar kunnen ze je ook helpen.

Laat maar weten of het is gelukt.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi lucia1961
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Om er zeker van te zijn dat het niet aan je instellingen ligt, kan je alle mogelijke doorschakeling uitzetten door in het belscherm de code ##002# te verzenden. Daarna even je toestel uitzetten en dan weer aan en dan bellen naar 1233 en als men zegt dat je geen voicemail hebt probeer deze dan weer aan te zetten door te bellen naar 12331.

Zou je het eens willen proberen, misschien lukt het via deze weg. Mocht het niet lukken dan zou je alsnog de klantenservice van Vodafone kunnen bellen of via een chat te starten en vragen of ze je nummer een reset willen geven. Langs een Vodafone winkel gaan kan natuurlijk ook, daar kunnen ze je ook helpen.

Laat maar weten of het is gelukt.
lucia1961
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik kan ook niet bellen met mijn telefoon.
Dat nr 002 intoesten lukt dan ook niet.

Bij oproep doorschakelen staat het volgende:


Altijd - uitgeschakeld
doorschakelen per gesprek uitgeschakeld
doorschakele bij onbeantwoord uitgeschakeld
doorschelen bij onbreikbaar uitgeschakeld.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Neem aub contact op met Vodafone.
In mijn vorige bericht heb ik linkjes geplaatst hoe je dit kan doen. Misschien dat ze op afstand iets kunnen aanpassen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic