vuurwerkman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slechte dekking Rockanje

Beste,

In Rockanje is altijd al een zeer slechte dekking van mobiele internet verbindingen. 3G en 4G zijn niet of nauwelijks te ontvangen bij geen enkele provider. Ik verzoek jullie om hier alstublieft eens naar te kijken en met een oplossing te komen. Er wonen een hoop mensen in Rockanje, zeker in de zomer maanden met alle vakantiegasten die aan het strand liggen en het netwerk overbelasten. Wij staan te springen om een snelle en goede verbinding.
Kunnen jullie Rockanje opnemen in jullie netwerk uitbreidingsplan?

mvg
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo vuurwerkman, we werken op dit moment nog hard aan ons 4G netwerk. Daar blijven we ook na september nog aan werken om het te optimaliseren en het bereik en de snelheid steeds verder te verbeteren. Ik weet niet of er in Rockanje nog verdere verbetering komt en op welke termijn dat zal zijn. Houdt er rekening mee dat dit altijd geruime tijd duurt. Het vergunningenproces alleen al kan bijvoorbeeld makkelijk een jaar duren, er moet een geschikte locatie zijn, enzovoort. Ik geef je melding door, maar ik kan dus voor de korte termijn in ieder geval niks beloven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic