Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,309Oplossingen
  • 1,798Discussies
  • 83.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Samsung 4 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mijn abonnement net verlengd met een nieuw toestel de Samsung galaxy 4 alleen nu valt die soms uit terwijl de batterij nog voldoende is... Hij valt niet uit wanneer ik er mee bezig ben maar als...

Kan niet op Vodafone netwerk komen. Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan alweer niet op het Vodafone netwerk komen.Zelfs niet op een ander netwerk.Ik kan niet bellen, smsen, of internetten.Omgeving middelburg - Zeeland.Is heel vaak een probleem hier in de buurt.Wann...

Vodafone app klacht Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, ik gebruik jullie app om dagelijk in te zien wat mijn kosten zijn. Nu zag ik nogsteeds mijn kosten buiten de bundel stijgen terwijl ik nog 30 mb zou hebben. In 10 dagen (waar ik screen...

Klacht Alleen-lezen Onopgelost

@nathieIk heb je bericht verplaatst naar het Forum Feedback en Suggesties.Daar is jouw posting iets beter op zijn plaats.Overigens is dit Forum niet bedoeld en tevens ongeschikt voor individuele klach...

Update HTC One M8. Alleen-lezen Opgelost

Vanaf volgende week wordt ik eigenaar van een HTC One M8. Aangezien mijn toestel Vodafone Branded is vraag ik mij af hoeveel tijd er tussen de updates van de Unbranded en de Vodafone Branded ongeveer ...

Weer bundel op! Alleen-lezen Opgelost

2e maand op rij dat ik een berichtje krijg dat mijn bundel op is terwijl er volgens de app nog voldoende bundel over is! Vorige maand al ruim €100,- extra moeten betalen, was ik deze maand nie van pla...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen