Hoi @FredjeP
Alle providers pretenderen het beste netwerk te hebben en het beste bereik. Maar in de praktijk is dit altijd net even anders. Waar de één het beste bereik heeft, heeft de ander dat misschien net even niet. Dat blijft altijd lastig en daarmee is ook het weer, aantal mensen op de mast iets wat een probleem kan geven.
Thuis zou je eens 4G over WiFi kunnen proberen. Je zit bij Ziggo en die hebben een goede router met WiFi en dan ben je thuis via WiFi prima bereikbaar en kan je ook gewoon via je abonnement bellen. Dat heet dus 4G over WiFi en meer info hierover kan je vinden op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map
Lukt het je dan nog niet dan kan je op de site van Vodafone bij storingen/netwerk kijken of er storingen zijn en/of dat ze aan het werk zijn met een mast. Op die pagina kan je dan ook een melding maken dat je slecht bereik hebt. Maar let op, ook deze zullen je het 4G over WiFi advies geven, dus test dit eerst zelf :-).
Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder.
Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.
Ik denk dat je hier wel een eindje verder mee komt en anders even wachten op een Vodafone Community medewerker die misschien verder kan kijken. Maar met deze info kom je al een heel eind. Succes in ieder geval en hele fijne Paasdagen gewenst. #BlijfThuis #BlijfGezond