Luigi66

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

korting wanneer ziggo niet mogelijk is

Helaas kan ik geen abonnement op Ziggo nemen. De kabel is verkocht aan CIF en Ziggo is op mijn adres niet mogelijk. Is er toch een mogelijkheid dat ik wel korting kan krijgen? Graag een reactie van een moderator. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Luigi66 
Normaal gezien krijg je alleen kortingen als je Vodafone & Ziggo kan aanschaffen. Maar er is een mogelijkheid, wat ik heb vernomen, om toch te vragen of je korting kan krijgen omdat jij er niets aan kan doen dat je geen Ziggo abonnement kan nemen. Hiervoor kan je het best langs een Vodafone winkel of bellen met de klantenservice van Vodafone.

Bel 0800-0560 of start via de de klantenservice van Vodafone pagina een chat. 


Ma t/m vr 08.00 - 21.00 uur
Za 09.00 - 20.00 uur
Zo 09.00 - 18.00 uur

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Luigi66 
Normaal gezien krijg je alleen kortingen als je Vodafone & Ziggo kan aanschaffen. Maar er is een mogelijkheid, wat ik heb vernomen, om toch te vragen of je korting kan krijgen omdat jij er niets aan kan doen dat je geen Ziggo abonnement kan nemen. Hiervoor kan je het best langs een Vodafone winkel of bellen met de klantenservice van Vodafone.

Bel 0800-0560 of start via de de klantenservice van Vodafone pagina een chat. 


Ma t/m vr 08.00 - 21.00 uur
Za 09.00 - 20.00 uur
Zo 09.00 - 18.00 uur

 

Luigi66
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes
Energieboy wrote:

Hoi @Luigi66 
Normaal gezien krijg je alleen kortingen als je Vodafone & Ziggo kan aanschaffen. Maar er is een mogelijkheid, wat ik heb vernomen, om toch te vragen of je korting kan krijgen omdat jij er niets aan kan doen dat je geen Ziggo abonnement kan nemen. Hiervoor kan je het best langs een Vodafone winkel of bellen met de klantenservice van Vodafone.

Bel 0800-0560 of start via de de klantenservice van Vodafone pagina een chat. 


Ma t/m vr 08.00 - 21.00 uur
Za 09.00 - 20.00 uur
Zo 09.00 - 18.00 uur

 

@Energieboy Als kleine aanvulling hierop:

Ik heb inderdaad contact gezocht via chat en ik kan inderdaad korting krijgen, maar alleen voor Red Essential. Ik ben me nu aan het beraden of ik genoeg ga hebben aan 20Gb….

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic