gerhardt7

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slecht bereik genemuiden

Ik woon in genemuiden en zat voor een tijd terug bij telfort nooit klachten over bereik daar gehad. Echter sinds ik bij vodafone ben gekomen heb ik hier gewoon op veel plekken geen bereik. Ik kijk op de dekking kaart maar daar staat ook gewoon op dat het goed moeten zijn. Is er een storing bekend of dergelijke ik gebruik een mobiel die 3g heeft.
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @gerhardt7,

Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is!

Ik zie dat er vandaag problemen zijn geweest ten zuidwesten van Genemuiden. Vooral het noordoosten van IJsselmuiden zal hier last van hebben gehad, maar het kan ook invloed hebben op omliggende masten.

Ik zie dat deze storing niet op het Forum is geplaatst, in de meeste gevallen gebeurt dit wel. Kun je aangeven of je nog steeds klachten ervaart?
gerhardt7
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het bereik is eigenlijk nooit echt beter geworden. Echter nu ik thuis zit en daar ook geen meer bereik heb vind ik het helemaal erg.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Dat kan ik me voorstellen!
Neem via 1201, Chat of ons Twitter of facebook kanaal even contact met ons op. We kunnen dan bekijken of je eventueel in aanmerking komt voor een Signaal Plus versterker. Deze zal het bereik binnenshuis versterken. Houd er rekening mee dat dit niet gaat om 4G, maar om 3 en 2G.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic