peetje74

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slecht bereik 4541 sluiskil

Sinds vorige week regelmatig slecht bereik ( bel en sms voornamelijk) in de regio met de postcode 4541. Wat is er aan de hand met Vodafone? Altijd heel tevreden geweest en nu bijna spijt van verlenging abonnement. Hoop dat het snel opgelost is..:'(
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Peetje74,

Ik zie op die postcode geen problemen.
Probeer even de volgende stappen uit dit topic: Help! Ik kan niet bellen / sms'en / internetten en vermeld hieronder je bevindingen. Zo kunnen we je beter helpen om dit op te lossen.

Bekijk in context

14 Reacties 14
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Peetje74,

Ik zie op die postcode geen problemen.
Probeer even de volgende stappen uit dit topic: Help! Ik kan niet bellen / sms'en / internetten en vermeld hieronder je bevindingen. Zo kunnen we je beter helpen om dit op te lossen.
peetje74
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo.
Dit helpt niet de om die stappen uit te voeren. Met regelmaat ligt hier Vodafone eruit. Jammer want ik ben wel altijd tevreden geweest over Vodafone. In de Phone house gaven ze als mogelijke oorzaak de aanleg van 4 g? Hoop dat het snel opgelost is want na met regelmaat even geen verbinding, ligt Vodafone er nu weer al een paar uur uit..
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé peetje74,

Heb je je simkaart al eens getest? Wellicht is hier een defect mee.
peetje74
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Annebelle
Hoe test je een simkaart? In andere telefoon? Ik heb dan weer wel dan weer geen bereik. Tevens hebben andere Vodafone gebruikers in mijn omgeving ook last van problemen met mobiel bereik. Dus what to do?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi peetje, er is ondertussen onderzoek gedaan aan de mast op die postcode. Als het goed is zou het probleem opgelost moeten zijn. Is dat inderdaad het geval?
doesvjohn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb het zelfde probleem is  als 3 weeken aan de gang
 
peetje74
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo BasT,
Helaas nog niet.....ik vind het nu heel vervelend worden. Net ander (duurder) abonnement. , mijn kinderen een Vodafone abonnement. En geen bereik!
doesvjohn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
er zou beter eens wat aan gedaan worden aan het probleem we moeten wel betalen voor het abonnement waar geen gebruik van kan maken of onbereikbaar ben en zelf niet bereikbaar misschien de mensen de helft van hun maand bedrag van het abonnement terg storten als compensatie
richard-37

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Brief sturen, recht op restitutie, na 2 weken niet verholpen, recht van ontbinding.  En niet bellen...schriftelijk/mailen.
Waarom heeft de randstad 4g???   Ik val er dan net buiten, terwijl ik de paal kan zien, maar ik val bij mijn ouders, waar ik wegens ziekte vaak verblijf een normale 3g ontvangst. Niet volgens de kaart van vodafone, maar die vierkante kaart a la commodere 16 neem ik niet series....  Dat zou wiskundig erg knap zijn.   Of wacht ,mijn ouders hebben te dik dubbelglas?????   En 3g komt niet ver het huis binnen....  en de ipad heeft weer een slecht wi-fi ontvangst.
Vodafone weet dat iets niet deugt, verkoopt het toch en komt daarna met een 100euro oplossing.... Jammer, tegen de wet in.....en je biedt of iedereen 4 g aan of niemand. Anders kun je nooit dezelfde prijs vragen voor hetzelfde product waar degene welke het product aanschaffen geen grip op hebben of ze moeten verhuizen naar een 4g gebied...
Vodafone is net ziggo.....perfecte modem en ondertussen wel een winkel hebben waar ze betere routere verkopen.....Een ECHTE cisco is ook goed, maar dat levert ziggo niet.
En die helpdesken en smartcrews mogen mij dan smart voor gaan berekenen voor er hier een slecht signaal is......wiskunde.....   en niet domweg hetzelfde kaartje bekijken welke ikzelf kan zien
Patjes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij is het ook zo heel slecht ontvangst, binnen geen ontvangst, buiten soms wel maar minimaal.
peetje74
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben een beetje blij, het lijkt iets beter te gaan. Nu maar af en toe geen verbinding in plaats van uren. ..
peetje74
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas. Te vroeg gejuigd. Wederom heel de avond weer geen bereik ....
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Jullie hebben helemaal gelijk.
Het blijkt inderdaad nog niet opgelost. Er staat nu een melding op het Forum bij storingsmeldingen. Daar houden we jullie op de hoogte.
elisa147

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook heel slecht bereik in Sluiskil sinds een paar maanden, de laatste weken is het erger geworden, ik heb een abonnement mijn man heeft prepaid ook Vodafone, mijn broer heeft internet van Vodafone en de buurvrouw heeft ook Vodafone en bij allemaal is het bereik slecht gaat regelmatig zomaar over op Proximus, dit is sinds het grote dok naar Sluiskil is gekomen bij Scheepswerf de Schroef, de zendmast van Vodafone staat daar aan de overkant van het Kanaal achter OutoKumpou
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic