Brief sturen, recht op restitutie, na 2 weken niet verholpen, recht van ontbinding. En niet bellen...schriftelijk/mailen.
Waarom heeft de randstad 4g??? Ik val er dan net buiten, terwijl ik de paal kan zien, maar ik val bij mijn ouders, waar ik wegens ziekte vaak verblijf een normale 3g ontvangst. Niet volgens de kaart van vodafone, maar die vierkante kaart a la commodere 16 neem ik niet series.... Dat zou wiskundig erg knap zijn. Of wacht ,mijn ouders hebben te dik dubbelglas????? En 3g komt niet ver het huis binnen.... en de ipad heeft weer een slecht wi-fi ontvangst.
Vodafone weet dat iets niet deugt, verkoopt het toch en komt daarna met een 100euro oplossing.... Jammer, tegen de wet in.....en je biedt of iedereen 4 g aan of niemand. Anders kun je nooit dezelfde prijs vragen voor hetzelfde product waar degene welke het product aanschaffen geen grip op hebben of ze moeten verhuizen naar een 4g gebied...
Vodafone is net ziggo.....perfecte modem en ondertussen wel een winkel hebben waar ze betere routere verkopen.....Een ECHTE cisco is ook goed, maar dat levert ziggo niet.
En die helpdesken en smartcrews mogen mij dan smart voor gaan berekenen voor er hier een slecht signaal is......wiskunde..... en niet domweg hetzelfde kaartje bekijken welke ikzelf kan zien