MBEE

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

simkaart is nog steeds niet geactiveerd, dit duurt al een week! graag lezen

Ik heb me over laten halen om toch een abonnement af te sluiten, ondanks dat ik ernstige klachten had over een vodafone werkwijze in een winkel. Nu heb ik een nw abonnement en een nw nr aangevraagd en gekregen. Vanaf de dag dat ik dit abonnement heb afgesloten is direkt mijn oude nr afgesloten. Nu heb ik al 2 x moeten bellen omdat het nieuwe nr. nog steeds niet is aangesloten! Dit is nu al bijna een week geleden. IK ZIT DUS AL EEN WEEK ZONDER TELEFOON. OOK MET KERST ZONDER TELEFOON. Ik ben er nu wel heel erg klaar mee. Gisteren gesproken met een medewerker die uit heeft gelegd dat het een systeemfout zou zijn. Die heb ik vaker gehoord. Ben ik ook klaar mee. Dat was de rede waarom ik geen abonnement bij vodafone meer wilde hebben en nu gebeurt het gewoon weer!! De rede was dat het oude abonnement nog gelding had. Volgens de medewerkster deed mijn oude nr. het nog. Dat is absoluut niet waar. Het is vandaag 28-12-2016. Ik heb gisteren wederom gesproken met een medewerkster, die heeft het doorgegeven aan de juiste afdeling, abonnement, en NU HEB IK NOG STEEDS GEEN TELEFOON BEREIK. De sim kaart is nog steeds niet aangemeld.
Als ik morgenochtend 29-12-2016, precies een week zonder telefoonbereik door een simpele simkaart activatie, GEEN TELEFOON HEB, dan zeg ik mijn abonnement alsnog op.
Ik kijk uit naar uw antwood














4 Reacties 4
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
MBEE , erg jammer om te lezen dat dit niet goed is gegaan. Ik kan me voorstellen dat dit uiterst vervelend is. Wanneer mijn collega's van de klantenservice dit hebben doorgezet voor oplossing dan wordt dit zo snel mogelijk opgepakt. Via het forum kunnen we helaas geen individuele klantgegevens inzien. Ik moet daarom toch vragen om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice.
MBEE
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag,

Ik moest mijn oude simkaart plaatsen. Toen werkte het nw nr wel. Kan vodafone toveren?
Het is dus opgelost. Slecht uitgelegd of beter gezegd niet uitgelegd. te snel oude nr buiten werking gezet.
vr.gr.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Fijn om te lezen dat het is opgelost. Jammer dat er wel miscommunicatie hierover was.
In ieder geval bedankt voor de feedback!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic