Harrie5100

Gedreven Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

simkaart bestellen

Ik had problemen met mijn Ziggo aansluiting. Via de klantenservice daar werd dit probleem opgelost. Wel bood de medewerker mij aan om een simkaartje van Vodafone te bestellen voor 9 euro 1 jaar waarbij ik voor dat zelfde jaar eredivisie live gratis zou ontvangen (kosten 17,95) Hier ben ik op ingegaan maar de volgde dag nog even gecheckt bij  Ziggo.  Dit aanbod bestond helemaal niet. Ziggo heeft toen gebeld met Vodafone maar die wilde de klant zelf spreken.Gesproken met Vodafone medewerker die mij meedeelde dat kaartje al verstuurd was. De 27e kaartje ontvangen en gebeld met Vodafone. Ontvangst werd bevestigd en ik zou binnen 1 tot 5 werkdagen bevestiging hiervan ontvangen. 4-2 gebeld met Vodafone  nee bevestiging duurde 1 tot 10 dagen en nog een keer gebeld en het duurde 3 tot 5 dagen. Vanmorgen weer gebeld nu bijna 3,5  week  verder. Weer hetzelfde verhaal wordt nu deze week afgewikkeld. Tja geloof daarin wordt wat minder. Tevens in dit laatste gesprek bleek dat mijn emailadres niet goed in het bestand zou staan. De afdeling canceling had bij dit product geen knop om de bestelling te kunnen annuleren. De administratieve afdeling waar dit wel kan gebeuren is voor mij niet te benaderen. Ook de medewerkers mogen alleen mail naar die afdeling sturen waardoor snel schakelen  om een probleem direct  op te lossen wel moeilijk wordt . Wel wil ik nog even kwijt dat de medewerkers die ik heb gesproken vriendelijk waren en hebben geprobeerd het voor mij op te lossen. Verder hebben zowel mijn vrouw als ik een Vodafone telefoonabonnement 

Binnenkort komt de volgende nota er weer aan. Ik ben benieuwd of dit zonder het afgemelde simkaartje is.

Laurens

 

 

 

 

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Harrie5100 
Je bent hier op een klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Wel goed dat je je ervaring hier plaatst zodat Vodafone kan zien wat er allemaal gebeurd. Begrijp dat je, na alles wat je hebt meegemaakt, je geloof minder is geworden. Maar het kan altijd nog goed komen, denk ik dan zelf maar positief. 

Omdat je al bezig bent met de klantenservice en er waarschijnlijk ook al een case is aangemaakt, moet je daarop echt wachten. Er zijn wel Vodafone Community medewerkers aanwezig die voor je mee kunnen kijken, maar ook die moeten wachten op een uitslag van de case, die is aangemaakt. Mocht het nu zo zijn dat ze je toch kunnen helpen, dan zullen ze dit zeker niet laten.

Daarom goed dat je hier je verhaal hebt geplaatst en als de Vodafone Community medewerker je bericht heeft gelezen dan zal die zeker een bericht plaatsen. Succes en sterkte, ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je toch tevreden bent. Wel fijn om te horen dat je goed bent geholpen door de mensen van de klantenservice. Alleen jammer dat die ook niet echt veel verder komen.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

@Harrie5100 

Vervelend om te horen hoe moeizaam dit proces ging. Heb je wat meer informatie voor mij betreffende de status nu? Is er een “mail” gestuurd naar onze administratieve afdeling? Of is er een case aangemaakt? 

Harrie5100
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Sharon en Energieboy,

Tenminste 3x is er een melding gemaakt door degene die ik aan de telefoon had naar de administratieve afdeling.

Maar die afdeling zwijgt in alle talen tot nu toe. En is ook niet te bereiken. Niet voor mij als klant en alleen via mail door de mensen van Vodafone. Het meest irritante is dat niemand mij kan vertellen wat er aan de hand is. Laat in ieder geval weten waarom iets zolang moet duren. 

Dus sorry Energieboy ik wacht al drie weken op iets wat normaal binnen 5 dagen kan zijn afgewikkeld zegt Vodafone zelf.

Om een klant dan zolang zonder reaktie te laten zitten ondanks het feit dat de medewerkers die ik spreek het ook gek vinden dat het nog niet is geregeld getuigt niet van een klantvriendelijke benadering door dit dienstverlenende bedrijf.Dus dat ik dan maar moet afwachten  tot het geregeld is  vind ik wel een simpele redenering.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

@Harrie5100 
Ik begrijp je helemaal! Dit is natuurlijk ook niet normaal!
Misschien kan @Sharon en/of @Steven je helpen met dit probleem.

Heb ze even bij naam genoemd, dan hoop ik dat ze je vandaag helpen.
En ook dat er een oplading komt!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Harrie5100 indien er al een onderzoek is aangemaakt, kan ik helaas vanuit hier er vrij weinig in betekenen. Maar ik kijk graag met je mee hiervoor! Kun je mij via een privébericht de volgende gegevens sturen voor de verificatie: naam, adres, psotcode, ordernummer, mobiel nummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Ik hoor graag van je!

Harrie5100
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nadat mij maandag was beloofd dat het deze week zou worden afgewikkeld heb ik zelf vanmorgen maar weer gebeld. Kreeg iemand aan de lijn die er zo te horen meer van wist. Want als je een bestelling annuleert betekent het wel dat het simkaartje wat je hebt besteld  is geannuleerd maar het telefoonnummer wat daar aan gekoppeld is gaat want dat gaat gewoon door.

Nu begrijp ik ook waarom ik 2x in een gesprek geen verificatiecode kreeg omdat men die gestuurd had naar het nummer wat niet door moest gaan en waarvan het simkaartje nog keurig in de originele verpakking ligt te wachten om vernietigd te worden als dit proces achter de rug is.

Misschien voor Vodafone mensen gesneden koek maar voor een simpele abonnee niet.  Die denkt gewoon afbesteld dus klaar. Wat de vorige medewerkers niet hebben gedaan heeft degene die mij vandaag sprak wel gedaan. Gevraagd aan de administratieve afdeling om ook dat telefoonnummer weer te skippen en de klant een bevestiging te sturen dat alles is geannuleerd.. Duurt 5 tot 10 dagen !!!!. Omdat deze medewerker  zijn/haar best heeft gedaan heb ik maar niet gevraagd of het klantvriendelijk zou zijn dit probleem naar voren te halen en het op kortere termijn te regelen.Ik ben benieuwd naar mijn volgende nota.

Goede communicatie met je klant zou voor een telecombedrijf toch eerste prioriteit moeten zijn.

Daar valt in dit geval nog wel wat aan te verbeteren.

Prettig weekend allemaal.

 

 

 

 

 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Je hebt gelijk @Harrie5100. Processen die voor ons logisch zijn, hoeven natuurlijk niet zo logisch te zijn voor onze klanten. Bedankt voor deze feedback. We hebben het intern aangekaart, hier zijn speciale tools voor. Laten we hopen dat het hiermee nu wel opgelost is en jij binnen een week een bevestiging hiervan ontvangt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic