bonkie76

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

sim werkt maar traag internet???

Alles was prima totdat ik op internet ging, het laden van een site ging supertraag en daarom een speedtest gedaan.
0.01 mbps downloaden en 0.04 mbps upload snelheid!!!!
En dat met 4G+???? Heb nog bijna 4gb in mijn bundel dus waarom is mijn internet zo traag????
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bonkie76
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Eindelijk kan ook ik gebruik maken van mijn S6. Ben zojuist naar de vodafone winkel geweest en die hadden het binben 10 min gefixt. Dus mensen bespaar jezelf die lange wachttijden en ga ff langst de voda shop

Bekijk in context

6 Reacties 6
bonkie76
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Eindelijk kan ook ik gebruik maken van mijn S6. Ben zojuist naar de vodafone winkel geweest en die hadden het binben 10 min gefixt. Dus mensen bespaar jezelf die lange wachttijden en ga ff langst de voda shop
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi bonkie76,

Het klopt inderdaad dat de winkels hierin en beter punt zijn dan dit via de klantenservice te regelen. Het kan nog zo zijn dat de klantenservice ook en rij moet afwerken met activeringen van de simkaarten. De winkels kunnen dit inderdaad direct oplossen!

Fijn om te horen dat alles verder is opgelost!
bonkie76
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Alles was prima totdat ik op internet ging, het laden van een site ging supertraag en daarom een speedtest gedaan.
0.01 mbps downloaden en 0.04 mbps upload snelheid!!!!
En dat met 4G+???? Heb nog bijna 4gb in mijn bundel dus waarom is mijn internet zo traag????
bonkie76
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Eindelijk werkt de simkaart maar het internet was erg traag, via myvodafone mijn tegoed bekeken en blijkt dat ik nog 4gb tegoed heb. las bij de beperkt data blox dat deze zo vaak aan en uit te zetten is als je zelf wil,nou mooi niet dus!!!!
Ik zet de blox uit en krijg meteen een SMS dat mijn bundel 100% verbruikt is en kan de blox ook niet meer aanzetten!!!!
Waar kan ik mijn actuele tegoed zien want ben die hoge rekeningen kotsbeu!!!
bonkie76
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Inmiddels de blox beperkt internet weer aan kunnen zetten.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik heb jouw berichten even allemaal samengevoegd om het overzicht op ons forum te behouden.
Lees even onze gedragsregels en handleiding door. Dan ben je volledig op de hoogte van wat we hier voor je kunnen betekenen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic