mllsauerbier

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten blokkeren simkaart

Geachte medewerkers,

Ik probeer met jullie in contact te komen maar dit is mij nog niet gelukt per telefoon.

Een maand terug ongeveer was mijn tas ontvreemd in de sportschool. Ik probeerde toen via de telefoon van mijn vriend contact met jullie noodnummer op te nemen. Om te kijken wat de mogelijkheden zijn i.v.m. mijn abonnement.

Wij hebben toen 28 minuten aan de telefoon gezeten en we kregen maar niemand te pakken. We konden ook eerst niet inloggen op mijn vodafone dus de stress brak uit. een uur later lukte dit wel.. (nu blijkt dat dit wel vaker voorkomt zoals afgelopen weekend)

Omdat we niemand te pakken kregen hebben wij toen via jullie service de telefoon geblokkeerd.

Een uur later werden wij gebeld door de sportschool.. bij sluitingstijd is in een ander kleedruimte onze tas gevonden. Waarschijnlijk is deze daar doorzocht. De telefoon zat er nog in omdat deze in een "geheim" vakje zat waarschijnlijk of omdat ze werden gestoord. Deze tas was te groot om zo mee te nemen.
Wij hebben toen weer gebeld met de tel van mijn vriend maar weer niemand te pakken gekregen

Wij zijn toen naar de site gegaan en hebben de telefoon opnieuw gedeblokkeerd.

Op het afschrift is nu opeens 20 euro in rekening gebracht.

Dit vind ik niet terecht aangezien mijn vriend alleen al voor het bellen (prepaid) 17 euro kwijt was zonder dat we iemand hebben gesproken. Dit is aantoonbaar. Verder spreken wij hier van diefstal. Echter kunnen we geen aa.gifte doen omdat de tas weer is gevonden en er niks is ontvreemd. Deze is alleen doorzocht

Graag wil ik dat u met mij mee denkt aangezien ik dit dus extreem veel vind terwijl wij van alles hebben geprobeerd eerst bij jullie telefonisch info te krijgen op het "noodnummer"

Inmiddels hang ik alweer 28 minuten aan de telefoon naar de klantenservice en geen reactie en helaas hoor je ook niet hoeveelste je in de wachtrij bent.

Graag wil ik weten hoe wij rechtstreeks contact kunnen hebben. Dan wel per mail of telefoon.

Groeten,

Merlissa Sauerbier
0615439048


1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Merlissa, wat een geluk dat jouw tas toch weer terug is gevonden, met je telefoon! Dat gebeurt niet vaak.
Dit is een forum voor en door andere gebruikers. Zij kunnen jou niet helpen met het beantwoorden van jouw vraag. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic