Stitch

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

sim onlu diverse vragen

Ik wil mijn contract gaan verlengen  met de sim-onlu super deal.
het gaat om bel+sms+web vaak 225 met 500 mb voor 2 jaar prijs 15 euro per maand.
 
Vraagjes:
is deze prijs in of excl 21% btw?
en wordt het overgehouden beltegoed en internetbundel mb meegenomen naar de volgende maand.
Dus bijvoorbeeld 100 min gebeld en 200 mb gebruikt. Wat wordt het in de nieuwe maand: 225 bel en 500 mb of 350 bel en 800mb?
 
Ik kan onbeperkt onderling bellen met andere vodafone bellers of zit hier stiekem toch een adder onder het gras.
en wordt per betaald per seconde of toch afgerond naar minuten. Dus 37 seconden gebeld 1 min en 1,37min gebeld 2 minuten?
 
Als ik naar de vodafone winkel ga en mijn contract verleng krijg ik dan gelijk een micro simkaart mee die geactiveerd is of krijg ik deze toegestuurd. Heb namelijk net een nieuwe foon gekocht een iphone en had een samsung!!!
 
Hoor het graag.
 
5 Reacties 5
Stitch
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Oh ja, Mijn huidige contract loopt tot 1 april 2013. Als ik morgen mijn nieuwe sim only ab. ga afsluiten wanneer gaat die dan in?
Issy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
up
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Issy, als je verlengt in de winkel kun je de juiste maat sim direct meekrijgen. De prijzen zijn inclusief BTW en je abonnement gaat direct in, zodat je ook gelijk van de voordelen geniet (zoals bv gratis bellen naar Vodafone klanten).

Voor de rest van je vragen: nee, er zitten geen addertjes onder het gras. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat bv gratis bellen alleen geldt in Nederland. Maar bellen&internetten heeft altijd extra gekost, dus dat is niks nieuws 🙂
Verder verwijs ik even naar de voorwaarden bij het abonnement: klik hier
Daar vind je alles, van bundels, prijzen, wijze waarop afgerekend wordt, etc en kun je precies vinden of er addertjes zijn. Maar ik denk niet dat je ze gaat vinden 😉

Issy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoelang is deze super sim-only deal aktie nog geldig? (2jr Bel+sms+web vaak. 225min, 500 MB) 24 maanden lang 50% korting
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi Issy, vooralsnog loopt deze actie tot en met 3 maart 2013.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic