robdyk

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sim of microsim

Hoi allemaal !

Ik heb nu een Vodafone prepaid Blackberry, en wil overstappen op een Vodafone SIM only abo.
Het toestel wat ik op het oog heb is de Samsung Galaxy S3. Deze heeft echter een microsim kaart.
Als ik nu de sim only abo bij Vodafone bestel, krijg ik dan de gewone sim kaart of de microsim ?
Of moet ik in het geval van de gewone sim kaart zelf gaan knippen ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Niet gaan knippen!

Als je een gewone SIM ontvangt, neem je die, je oude toetsel en je nieuwe toestel even mee naar de winkel. Ook je ID-kaart meenemen.

Dan zetten ze in de winkel even je contacten van je oude naar je nieuwe toestel over, wisselen de SIM voor je om en je loopt bellend en internettend de winkel weer uit.

Aangezien die collega's dan toch de moeite voor je doen, zou het nog leuk voor hen zijn ook als je het SIM-only abonnement niet via internet besteld, maar gewoon ter plekke in de winkel afsluit, dat zullen ze zeker waarderen 😉

Veel plezier alvast met je Galaxy S III.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Niet gaan knippen!

Als je een gewone SIM ontvangt, neem je die, je oude toetsel en je nieuwe toestel even mee naar de winkel. Ook je ID-kaart meenemen.

Dan zetten ze in de winkel even je contacten van je oude naar je nieuwe toestel over, wisselen de SIM voor je om en je loopt bellend en internettend de winkel weer uit.

Aangezien die collega's dan toch de moeite voor je doen, zou het nog leuk voor hen zijn ook als je het SIM-only abonnement niet via internet besteld, maar gewoon ter plekke in de winkel afsluit, dat zullen ze zeker waarderen 😉

Veel plezier alvast met je Galaxy S III.
robdyk
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je snelle antwoord Martin !  Ik zag dat knippen in de sim kaart niet zo zitten.
Als ik naar de winkel ga kan ik misschien net zo goed abo+toestel nemen ipv sim-only en toestel elders aanschaffen. 😛
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Vanaf morgen mooie nieuwe aanbiedingen in de winkel, dus dat gaat wel goed komen 😉
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
robdyk schreef:
Bedankt voor je snelle antwoord Martin ! Ik zag dat knippen in de sim kaart niet zo zitten.
Als ik naar de winkel ga kan ik misschien net zo goed abo+toestel nemen ipv sim-only en toestel elders aanschaffen. 😛

Goed om te horen dat je niet geknipt hebt, het punt is namelijk dat sommige klanten dat wel doen en dan aangeven dat hun simkaart niet meer werkt. Meestal word de chip geraakt en dan heb je een probleem, onze winklels kunnen de simkaart overzetten naar een micro simkaart of een normale nieuwe simkaart ;).

Gewoon wat algemene informatie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic