BikerD

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

scherm pincode niet compleet

Per vandaag heb ik mijn S3 binnen, nadat ik mijn pincode had ingevoerd, denk ik dat ik per ongeluk op landscape had gezet, nu na het opnieuw opstarten van de S3 heb ik op mijn landscape-scherm alleen de nummers 1 t/m 9 (dus geen 0 en enter knop om te kunnen bevestigen).
 
Hoe kan ik die laatste regels laten zien, of hoe kan ik alles terug naar oorspronkelijke instelling zetten?
3 Reacties 3
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Terug naar de fabrieksinstellingen lijkt mij inderdaad de snelste optie, denk er wel om dat hetgeen je er tot nog toe op gezet hebt dan kwijt is:
 
Hard reset Galaxy S III
 
Succes!
BikerD
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bedankt, maar mijn collega heeft het gefixt, door het op vliegmodus te zetten. Doordat het in vliegmodus zit, wordt er geen pincode gevraagd (bug in software) en daardoor kan hij de auto rotate weer aanzetten. 😄 Maar je oplossing ga ik zeker noteren als ik hard reset nodig moet uitvoeren
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Mooi te horen dat het opgelost is.
 
Dat in flightmode het ontbreken van de pincode een bug is, is een misverstand.
 
De pincode is een beveiling tegen het misbruiken van je netwerkverbinding, niet tegen het gebruik van je telefoon. 
Voor dat laatste heb je een toestelwachtwoord of een toestelpatroon.
 
Het is dus volkomen terecht dat bij flightmode er  niet om een SIM-pincode gevraagd wordt, er is dan namelijk geen enkele netwerkverbinding vanaf jouw toestel mogelijk.
 
Wil jij je toestel dus optimaal beschermen, dan gebruik je een toestelwachtwoord of de patroon-beveiliging. (Als je je leven spannend wilt houden gebruik je de gezichtsherkenning 😉 )
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic