claudiaisonline

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung galaxy 7. de mogelijkheid om 2 apps te openen op mijn scherm kan uitzetten.

Hoi

Ik heb sinds gisteren de 7.
Ik word er gek van dat hij de hele tijd de melding geeft dat ik 2 apps kan openen op het scherm. Hij doet het dus ook te pas en te onpas, ook als ik bijvoorbeeld iets aan het typen ben.
Wie weet hoe ik dit kan uitschakelen??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Agilo

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Dit is een hardware fout, er zijn een aantal mensen met dezelfde klachten, waaronder ikzelf.

De "recente apps" knop word op willekeurige momenten geactiveerd alsof erop gedrukt word, ook al zit je vinger/hand er niet eens in de buurt (zie onderstaande video).

Maandag zal ik mijn S7 onder garantie terugsturen hierdoor, erg jammer.

Zie hier voor anderen met dezelfde klachten:
Deze video laat zien wat er gebeurd: https://www.youtube.com/watch?v=lByt2_unu6Y

Bekijk in context

9 Reacties 9
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hoi claudiaisonline , leuk dat je de nieuwe Galaxy S7 al in huis hebt! Ik kan me voorstellen dat die melding wel begint te vervelen. Wat voor melding is het precies? Is het een melding die je op de hoogte brengt van nieuwe functies op het toestel, als een soort tip? Krijg je in de melding zelf niet de optie om dat soort meldingen niet meer te weergeven door bijvoorbeeld iets aan te vinken?
Anonymous
Niet van toepassing
Ik denk eerder dat dit een instelling is onder instellingen en dan apps of scherm. Zou je eens onder de instellingen kunnen kijken?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
claudiaisonline , is het nog gelukt om de melding uit te schakelen?
Agilo

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Dit is een hardware fout, er zijn een aantal mensen met dezelfde klachten, waaronder ikzelf.

De "recente apps" knop word op willekeurige momenten geactiveerd alsof erop gedrukt word, ook al zit je vinger/hand er niet eens in de buurt (zie onderstaande video).

Maandag zal ik mijn S7 onder garantie terugsturen hierdoor, erg jammer.

Zie hier voor anderen met dezelfde klachten:
Deze video laat zien wat er gebeurd: https://www.youtube.com/watch?v=lByt2_unu6Y
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@claudiaisonline gaat het bij jou om hetzelfde als hetgeen hierboven aangegeven wordt? Krijg je de melding nog steeds?
claudiaisonline
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi

Ja ik moest hem ook terugsturen ivm deze hardware fout.
Contact gehad met Samsung er over. Die zeiden ook dat de telefoon terug moest!
claudiaisonline
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Uiteraard had ik ook bij instellingen gekeken maar zelfs al zou je het multischerm willen uitzetten dan kan het niet op de 7.
De helpdesk van Samsung vind dit zelf ook heel raar.

Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Hoi , ai.. dat is natuurlijk balen als je net je nieuwe S7 ontvangen hebt! Heb je het toestel inmiddels al retour gestuurd?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
claudiaisonline , is het toestel nog retour gestuurd of is er een andere oplossing geboden? Wij zijn benieuwd naar de uitkomst van het verhaal 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic