simson123

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

s4 mini en 4g

Wanneer kunnen we eindelijk de update voor de s4 mini verwachten zodat we gebruik kunnen maken van 4g?
47 Reacties 47
simson123
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zou het door ons gezeur komen of is het toeval? Zojuist de update gekregen voor de mini, 4g werkt nu!
 
sophocles

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook vanmorgen de update ontvangen, 4G werkt vooralsnog als een zonnetje.
Vincent83

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry ik heb een s4 mini 4g maar helaas nog geen update gehad waardoor ik ook daadwerkelijk de 4g en de LTE kan gebruiken en aan kan zetten.Word wel eens tijd toch??
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

En heb je al eens gekeken via Samsung Kies of daar en update voor je klaas stond?
Niet alle updates gaan via OTA.
jdk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier nog steeds ditzelfde probleem (en ja ik woon in Amsterdam en heb zowel handmatig als via KIES naar updates gezocht). De helpdesk (telefonisch en winkel) komt niet verder dan wacht maar tot samsung met een update komt. Maar het is nu wel overduidelijk dat het probleem bij vodafone ligt, dus wanneer kan ik verwachten dat G4 op mijn toestel komt ?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Welke versie draai je momenteel?
jdk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Android version 4.2.2
baseband version: I9195XXUBML4

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jdk ,

Wat raar zeg en er staat geen LTE tussen je mobiele netwerk lijst? Vreemd zeg de 4G update bij Vodafone is echter al gekomen. Tweet of stuur via Facebook en bericht niet naar@VodafoneNL maar@SamsungMobileNL en vraag ze het volgende bijvoorbeeld in die richting: Ik heb nog steeds geen 4G ook met de nieuwste firmware versie zit dit er niet in enzo....

Zij kunnen je misschien verder hiermee helpen. Het kan zo zijn dat je en buitenlandse software versie erop hebt zitten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic