Geachte heer/mevrouw,
Het is niet zozeer een vraag als meer een klacht die ik u laat toe komen. In maart van dit jaar heb ik online een lumia 800 nokia telefoon gekocht. helaas heb ik die eind maart laten vallen en was het scherm mechanisch beschadigd. Ik ben naar een vodafone winkel gegaan en deze heeft de telefoon opgestuurd naar Dynafix. Na ruim twee weken kreeg ik een offerte voor het repareren van de telefoon. De reparatie zou 188 euro gaan kosten. Ik heb toestemming gegeven voor de reparatie. Na een ruim een maand wachten kreeg ik geen reactie van zowel dynafix als vodafone. Ik kreeg geen leentoetsel van de vodafone winkel als stond dit wel in mijn abbonoment van Red. Na ruim een maand heb ik opnieuw per email gevraagd of er reparatie mogelijk was. Dynafix zou dit gaan doen. Na weer een periode van een maand ben ik naar de vodafone winkel gegaan in de buurt. Nu bleek mijn toestel hier al enige tijd te liggen zonder dat ik daar over was ingelicht. Het toestel was NIET gerapareerd en er was volgens de winkel niks meer aan te doen.
Ik heb het toestel opgestuurd naar Nokia in Duitsland en binnen een week was het toestel opgehaald (gratis)- gemaakt en thuisbezorgd voor een bedrag van 88 euro....
Dynafix heeft geen service is duur en onbetrouwbaar, vodafone indirect dus ook.