jaylinsuusz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

rekening.

Goeiendag.

Ik heb deze maand een rekening binnen gehad van 120 euro.
Ik heb onbeperkt bellen en smsen. En 2 GB internet. Op my vodafone staat dat ik niet buiten me bundel ben. En ik heb ook geen sms gekregen met dat ik nog een bepaald percentage over heb.
Hopelijk kunt u mij hierover meer vertellen.

M.v.g. suzanne
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@jaylinsuusz

Ho Ho, 1 ding vooropstellen: Ik werk niet voor Vodafone.
Ik ben het met je eens dat €60 voor 600MB Pure geldklopperij is.
De gene die dit bedacht heeft bij Vodafone, is een financiele ******.

Gelukkig is dit bij de nieuwe Red abbonoment eindelijk opgelost.
En betaal je vervolgens €2 per €100Mb.

Het enige wat ik kan aanraden: Bel Vodafone op (1201) en bespreek je klacht met die afdeling.
Ze zijn momenteel nog al erg gehecht aan hun klantenwaarding score. Dus ze willen vermoedelijk wel helpen.

Bekijk in context

7 Reacties 7
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @jaylinsuusz

als u de rekening opent in u facturen. ziet u in de PDF precies waarvoor dit in rekening is gebracht.
jaylinsuusz
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik zie daar staan dat ik 600mb teveel heb gebruikt. Ik heb hier geen melding van gekregen..
De laatste melding die ik gekregen heb is 15-03-2014 dat ik nog 25% over heb inmiddels is het mei. Dus een nieuwe bundel. Hopelijk kunnen jullie me helpen want hier ben ik het niet mee eens
En komop 600mb en ik moet 60 euro bij betalen?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@jaylinsuusz

Ho Ho, 1 ding vooropstellen: Ik werk niet voor Vodafone.
Ik ben het met je eens dat €60 voor 600MB Pure geldklopperij is.
De gene die dit bedacht heeft bij Vodafone, is een financiele ******.

Gelukkig is dit bij de nieuwe Red abbonoment eindelijk opgelost.
En betaal je vervolgens €2 per €100Mb.

Het enige wat ik kan aanraden: Bel Vodafone op (1201) en bespreek je klacht met die afdeling.
Ze zijn momenteel nog al erg gehecht aan hun klantenwaarding score. Dus ze willen vermoedelijk wel helpen.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Aanvullend op het antwoord van NetwerkFreak:

Informeer eerst op welke data en welke tijdstippen Vodafone claimt aan jou waarschuwings-sms-berichten te hebben verzonden. Bij verbruik van 80% van jouw data-tegoed en 100% van jouw data-tegoed.
Als Vodafone dat niet keihard kan aantonen, dan heb je mijns inziens recht op compensatie van het bedrag dat je hebt moeten betalen aan buiten-de-bundel-datakosten. Eis bewijzen van Vodafone, voor wat betreft die (zogenaamde) waarschuwings-sms-berichten.

Succes !

Netwerker
irene1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij staat: binnen bundel 619.68 mb buiten bundel 322.29mb
Waarom moet ik bij betalen als ik 1 gb Internet heb?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic