eijsdenm

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

rekening

Mijn abonnement loopt sinds februari 2015. Als ik de app of op de website informatie probeer te krijgen over mijn rekening(en), dan krijg ik geen ander resultaat dan een draaiend rondje. "Erger nog": ik heb nog geen rekening hoeven betalen! Hoe kan dat?
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo van Eijsden,

Onafhankelijke Forum-leden kunnen en mogen niet in de systemen van Vodafone kijken. En derhalve is jouw vraag niet geschikt voor dit Forum. Het Forum is een Community vóór Vodafone Klanten en ook dóór Vodafone Klanten.

Ik vermoed dat jouw abonnementsgegevens niet zijn ingevoerd in het facturatie-systeem van Vodafone. Vodafone heeft veel verschillende soorten systemen. En soms gaat het mis bij het invoeren van gegevens van het ene systeem naar het andere systeem. Het facturatie-systeem bevat op dit moment waarschijnlijk geen gegevens van jouw abonnement. Slordig van Vodafone. Ooit zal er wel één systeem in de plaats komen voor de tientallen systemen die er nu zijn. Maar dat is (verre) toekomst.

Bel even met de Vodafone Klantenservice op telefoonnummer 1201. Dan kunnen zij het voor jouw nakijken. En herstellen. Houd je klantnummer onder handbereik, samen met de laatste vier cijfers van jouw bankrekeningnummer dat bij Vodafone bekend is. Verder wordt er gevraagd naar je geboortedatum en postcode plus huisnummer.

Nogmaals: heel erg slordig van Vodafone.

Succes!

Netwerker

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic