Abdelmajid

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

rekening juni 2019

Ik heb de rekening over maand juni 2019 niet ontvangen. Mijn abonnement loopt tot eind dit jaar. Hoe komt dit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Abdelmajid
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
@ Steven Excuses voor de late reactie. Inmiddels is het opgelost. Er was intern iets aan de hand waardoor er niets is afgeschreven. Inmiddels heb ik de rekening ontvangen. Dank voor de snelle hulp. Deze thread kan dicht.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 12343Posts
  • 3571Oplossingen
  • 3221Likes
Hoi Abdelmajid
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik kan natuurlijk niet voor je kijken wat er aan de hand is maar als je naar je My Vodafone app gaat of inlogt via My Vodafone, dan zie je bij rekening welke rekeningen je hebt voldaan. Daar kan je ook zien wat je hebt voldaan en wat je nog moet voldoen.

In mei heb je je rekening ontvangen voor de maand juni en overige kosten van de maand april. In juni krijg je de rekening van juli en kosten van de maand mei.

Geloof me, ze zullen je zeker niet zijn vergeten ??
Ik denk dat het wel in je My Vodafone staat. Kijk maar even en laat weten of het is gelukt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Correctie Energieboy Abdelmajid In juni betaal je de abonnementskosten van juni en evt gebruikskosten van mei.
Heb je de factuur al gevonden?
Energieboy
Expert
Expert
  • 12343Posts
  • 3571Oplossingen
  • 3221Likes
Steven wrote:
Correctie Energieboy Abdelmajid In juni betaal je de abonnementskosten van juni en evt gebruikskosten van mei.
Heb je de factuur al gevonden?

Oh, Is dat zo. Dan was ik in de war met Ziggo
Sorry! Dan moet deze toch echt wel begin juni de rekening hebben gehad.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Heb je inmiddels een update voor ons Abdelmajid?
Abdelmajid
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
@ Steven Excuses voor de late reactie. Inmiddels is het opgelost. Er was intern iets aan de hand waardoor er niets is afgeschreven. Inmiddels heb ik de rekening ontvangen. Dank voor de snelle hulp. Deze thread kan dicht.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Graag gedaan Abdelmajid
Fijn weekend alvast!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic