WouterHannema

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

red togheter

Beste Vodafone,

 

Mijn vrouw en ik hebben beide apart een abonnement  welke op 1-8 verlopen.

Ik ben nu aan het onderzoeken wat onze mogelijkheden zijn.

We hebben  beide het idee om een nieuw toestel met een lening te bestellen.

Is Red together dan een mogelijkheid voor ons?

 

Met vriendelijke groet

 

Wouter Hannema

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @WouterHannema 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat jullie besluiten om klant te blijven bij Vodafone. Red Together is een mooi abonnement, zeker als je ook nog klant bent bij Ziggo. Naast een Red Together abonnement voor 1 persoon, heb je ook een Red Together Extra abonnement nodig. Samen deel je dan de data, die je bij Vodafone afneemt. Dat is handig en kan je, zonder zorgen, samen gebruik maken en er bijna niet naar om hoef te kijken. 

Meer informatie over Red Together kan je hier vinden:
https://www.vodafone.nl/together/

Daar kan je ook kijken naar de voordelen van Vodafone met Ziggo samen of alleen Vodafone gebruik. Je kan Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. Ze raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Vodafone helpt je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Ik gebruik het zelf ook en ben er zeer tevreden over. Zoveel data krijgen we nooit op, maar het is wel handig om te hebben. De klantenservice helpt je graag met omzetten en meer advies. Mocht je nog vragen hebben, ik help je er graag mee. (Let op, ik werk niet bij Vodafone, dus voor dit abonnement of inhoudelijke vragen, neem contact op met Vodafone)

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @WouterHannema 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat jullie besluiten om klant te blijven bij Vodafone. Red Together is een mooi abonnement, zeker als je ook nog klant bent bij Ziggo. Naast een Red Together abonnement voor 1 persoon, heb je ook een Red Together Extra abonnement nodig. Samen deel je dan de data, die je bij Vodafone afneemt. Dat is handig en kan je, zonder zorgen, samen gebruik maken en er bijna niet naar om hoef te kijken. 

Meer informatie over Red Together kan je hier vinden:
https://www.vodafone.nl/together/

Daar kan je ook kijken naar de voordelen van Vodafone met Ziggo samen of alleen Vodafone gebruik. Je kan Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. Ze raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Vodafone helpt je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Ik gebruik het zelf ook en ben er zeer tevreden over. Zoveel data krijgen we nooit op, maar het is wel handig om te hebben. De klantenservice helpt je graag met omzetten en meer advies. Mocht je nog vragen hebben, ik help je er graag mee. (Let op, ik werk niet bij Vodafone, dus voor dit abonnement of inhoudelijke vragen, neem contact op met Vodafone)

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @WouterHannema . Welkom hier!

Altijd goed om je te orienteren. Ik zie dat @Energieboy je al een toop informatie gegeven heeft. Top!

Mocht je samen nog alle opties willen doornemen, dan trek je maar aan de bel. Als je nog vragen hebt, horen we het natuurlijk ook graag ^^. 

 

1 ding is dus wel belangrijk. Staan jullie nummers al onder hetzelfde klantnummer? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic