wietze1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

red super in buitenland

goedendag,
ik heb nu op 2 plaatsen gelezen van vodafone. Dat van red super in 42 voordeellanden je gewoon kunt bellen en internetten vanuit je bundel !!!! houdt dat nu in dat ik alles in 1 op reis niet hoef aan te zetten. Of eigenlijk nog erger als ik hem wel aanzet het mij onnodig geld kost (had het wel gedaan).

En kan ik dan inderdaad het data tegoed van de red super (6 gb) gebruiken in bijv. spanje.
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Als je als particulier de red super hebt dan is onbeperkt bellen, sms'en en data 6GB alleen voor in Nederland.
Heb je het als zakelijk abonnement dan heb je 1GB in de voordeellanden. Hierdoor kun je dus ook geen gebruik maken van de alles in 1 op reis.
Uit het bovenstaande kan ik er dus uithalen dat je het abonnement als particulier hebt. In dit geval is het dus wel mogelijk en verstandig om de alles in 1 op reis aan te zetten.

Particulier: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red-super.shtml
Zakelijk: https://www.vodafone.nl/zakelijk/shop/mobiel/abonnement/red-business-super.shtml
wietze1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ok bedankt heb dat "business" waarschijnlijk niet zien staan.

nog een prettige avond verder.

vind het wel wat jammer dat er niet meer mogelijkheden zijn qua internetten en bellen in het buiten land. bijvoorbeeld pakketjes van 4 dagen ofzo. de ene dag gebruik je maar 10 MB en een andere dag misschien 150 MB. waarom dan niet 4 dagen 400 mb (4 x alles in 1 op reis xl). is een stuk relaxter qua controle op de data te houden. Je bent nu gewoon per dag niet gebruikte mb 's kwijt.

Anonymous
Niet van toepassing
Thanks, voor de feedback. Wordt zeker gewaardeerd! Zal het intern doorgeven 🙂
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verder gesloten omdat deze informatie al op onze website staat.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic