MarcoVR schreef:
Ik zou graag informatie krijgen over het gebruik van het red plus abonnement aangezien de informatie die mij in de winkel werd gegeven niet overeen kwam met de informatie van 1201.
Komen er extra kosten bij als ik vanuit Nederland naar een voordeelland bel [naar mobiel of vast nummer]?
Komen er extra kosten bij als ik vanuit een voordeelland naar Nederland bel [naar mobiel of vast nummer]?
Komen er extra kosten bij als ik vanuit een voordeelland naar een ander voordeelland bel [naar mobiel of vast nummer]?
Een beetje off topic, bestaat de afdeling coulance nog?
Ok, vat ik het even samen
- Bellen vanuit een Nederland of een Voordeelland naar een buitenlands nummer is niet gratis
- Bellen vanuit een Voordeelland naar een Nederlands nummer is gratis
- Bellen in een Voordeelland, naar een nummer uit dat zelfde Voordeelland is gratis
Of je naar vast of mobiel belt maakt niks uit zolang het maar geen speciaal nummer is (betaald nummer, servicenummer, etc)
De afdeling coulance heeft nooit bestaan, er is geen afdeling die als regel uitzonderingen maakt
😉Maar als er in jouw geval sprake is van een zeer uitzondelijke situatie, dan neem even contact op met de klantenservice. Zij kunnen zorgen dat je vraag op de juiste plek terecht komt.