Masta1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

pukcode geblokkeerd, vodafone protect tijdelijke pin werkt niet

Ik had even een vraag. hoe kan ik aan de pukcode komen van mijn vorige telefoon? Heb een nieuwe abo met nieuwe telefoon. Vorige telefoon heb ik uitgeleend en die hebben per ongeluk de pincode verkeerd ingetikt. Vodafone protect tijdelijk pincode heeft niet geholpen. Nummer wat ik intik dat ik in de mail heb ontvangen geeft die aan dat het fout is. Wil de telefoon niet weggooien want heb er veel belangrijke dingen op. Wie weet raad?
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Hi

Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Mijn collega's daar kunnen je verder helpen. Zorg er wel voor dat je een klantnummer bij de hand hebt. Tevens moet er een werkende simkaart inzitten als hij gereset wordt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Masta1 , is het inmiddels nog gelukt via de klantenservice?
Masta1
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
oh super... ga het proberen. als ik mijn sim in de geblokkeerde tel zet kan ik niet bellen met nummer naar vodafone zodat men mij kan controleren. Heb wel al mijn gegevens bij de hand. 🙂 Komt goed.

Masta1
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee. niet echt. opties die ik kan intoetsen zijn niet echt op mijn probleem berekend. Krijg alleen uitleg wat ik met pukcode moet doen, hoe het ingevoerd moet worden en hoe ik aan mijn pukcode kom. Als ik gewoon een medewerker kan krijgen aan de lijn dan is dat makkelijk.
Anonymous
Niet van toepassing
Bel even met het nummer 1201 en vraag dan naar de smartphone crew
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic