JESSS

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

problemen met de s4

hallo,
ik heb afgelopen dinsdag een nieuwe update op me telefoon gezet sindsdien loopt me telefoon leeg kan met 100% nog maar 3 a 4 a 5 uurtjes doen daarvoor gemiddeld 12 uur ook loopt me telefoon vast en reageerd traag op dingen bijvoorbeeld ik ben aan het typen je raakt de letters aan maar duurt evem voordat je ze ziet op het scherm.. heb hem al 2x terug gezet naar fabriek instellingen maar hij blijft het doen.. iemand nog ideeen waar aan het kan liggen?
alvast bedankt,
groetjes
2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Jess, het klinkt alsof er in de update iets niet goed zit. Probeer aub eens het volgende:

- reset je telefoon naar de fabrieksinstellingen, maar update hem niet.
Gebruik eerst een dag de oude versie van de software. Blijft het batterijverbruik dan normaal? Dan weten we namelijk dat het het toestel niet is.

- Als je weet dat het toestel niet het probleem is, update het dan eens via Kies als je dat eerder via wifi deed (of andersom). Je toestel download de update dan opnieuw.

- Haal ook de batterij even uit je telefoon en check of je daar iets raars aan ziet.
JESSS
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
bedankt voor je tips, ik ben opgegeven moment naar de winkel gegaan en daar hebben ze hem voor mij helemaal leeg gehaald enzovoort. nu doet die het weer goed bedankt voor alles
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic