martinelderman

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

prijsverhoging

Jammer van dat Vodafone gebruik maakt van haar recht om de prijzen van de abonnementen te verhogen. Beetje zuur voor de bestaande klanten, terwijl nieuwe klanten maar ook bestaande klanten tegen gematigd tarief kunnen afsluiten dan wel verlengen. Daar komt nog eens bij dat ik al veel meer betaal dan het standaard tarief dat nu aangeboden wordt. Dit maakt de keus voor een andere provider wel gemakkelijker.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi @martinelderman

Ik begrijp niet goed waar je het over hebt. Hoe bedoel je dat je abonnement verhoogd is? Ben je op dit moment contractsvrij? Dan kun je een verlenging doen met de abonnementen die we op dit moment aanbieden.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi @martinelderman

Ik begrijp niet goed waar je het over hebt. Hoe bedoel je dat je abonnement verhoogd is? Ben je op dit moment contractsvrij? Dan kun je een verlenging doen met de abonnementen die we op dit moment aanbieden.
martinelderman
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, ik ben momenteel niet contractvrij. Ik ben in een eerder stadium gebeld nadat wij van ons kantoor 2 abonnementen hadden overgesloten naar een andere provider dat Vodafone een aanbieding voor ons had. Beetje jammer dat het belletje kwam op de dag dat de 2 abonnementen net waren overgesloten. Maar ik kreeg toen de aanbieding dat als zij bleven dat alle abonnementen van het type Vodafone Red (onbeperkt bellen en sms en 2 GB) tegen € 26 per maand kon worden afgesloten. Toen ik de volgende dag terugbelde dat de 2 abonnementen niet meer terug te draaien waren, kreeg ik de mededeling dat voor het resterende abonnement de aanbieding niet gold. Kan ik mij iets bij voorstellen. Ik heb echter een abonnement van € 70 met € 14 korting over 24 maanden, zodat ik per saldo € 56 per maand excl btw betaal. Onlangs ontving ik echter de mededeling dat er gebruik werd gemaakt van de mogelijkheid om de inflatiecorrectie door te berekenen. Kortom er komt nog iets meer dan een euro bij.

Vanzelfsprekend kan dit volgens de contractvoorwaarden, echter als je eerst spreekt over dergelijke aanbiedingen zoals hiervoor genoemd en tevens op de site zonder allerlei kortingen Red kunt afsluiten tegen € 39 excl. btw per maand dan kan ik niet anders concluderen dat Vodafone nieuwe klanten beter waardeert dan bestaande klanten en dat geeft mij een zeer slecht gevoel.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @martinelderman ,
Oei, hier worden een paar zaken een beetje door elkaar gehaald. Kijk als je een abonnement neemt, dan ga je een contract aan op basis van de afspraken die op dat moment gemaakt worden. Je krijgt dan de afgesproken korting en betaalt de afgesproken prijs. In de Algemene Voorwaarden hebben we opgenomen dat we de inflatie mogen corrigeren. Ik begrijp dat dit in jouw geval gebeurd is.
De aanbiedingen die we nu doen, staan hier uiteraard compleet los van.

• Ik heb toevallig net een nieuwe auto gekocht.
  • Hetzelfde type als de auto die ik had.
  • Ik betaal nu minder dan toen en krijg er meer extra's voor terug.
Vodafone hecht heel veel waarde aan de bestaande klanten. Vandaar dat we ook geen onderscheid maken in aanbiedingen voor nieuwe en bestaande klanten (integendeel, bestaande klanten krijgen vaak extra korting). Je conclusie met betrekking tot bestaande en nieuwe klanten is niet helemaal correct. Wellicht hebben we ook een goede aanbieding voor je op het moment dat je je abonnement kunt verlengen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic