jkearns

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

prijs htc one m8

hallo,

ik ben van plan een nieuwe mobiel te kopen (de htc one m8) Ik heb een ouder abbonement namenlijk SO bel+SMS+Web Vaak 30 euro en ik vroeg me af hoe duur de m8 dan is
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo @jkearns

Er zijn diverse aanbiedingen voor deze smartphone. Maar niet meer in combinatie met een Bel+SMS+Web-abonnement. Maar alleen met de nieuwe generatie Vodafone RED-abonnementen. En Vodafone SMART-abonnementen.

Weblink: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/telefoon/abonnement/htc-one-m8-grey.shtml?&abonnement=red-essent...

Maar er zijn meer aanbiedingen met de HTC ONE M8 bij Vodafone. Let ook op de verzendkosten en de thuiskopie-heffing. Die worden bij de prijs van dit toestel opgeteld.

De losse verkoopprijs van de HTC ONE M8 is ong. € 669,00

Wel een mooie smartphone, trouwens. Ik ben er ook voor aan het sparen. Bedankt voor het toekennen van een kudo aan dit antwoord ;-))

Succes !

Netwerker

Bekijk in context

3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo @jkearns

Er zijn diverse aanbiedingen voor deze smartphone. Maar niet meer in combinatie met een Bel+SMS+Web-abonnement. Maar alleen met de nieuwe generatie Vodafone RED-abonnementen. En Vodafone SMART-abonnementen.

Weblink: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/telefoon/abonnement/htc-one-m8-grey.shtml?&abonnement=red-essent...

Maar er zijn meer aanbiedingen met de HTC ONE M8 bij Vodafone. Let ook op de verzendkosten en de thuiskopie-heffing. Die worden bij de prijs van dit toestel opgeteld.

De losse verkoopprijs van de HTC ONE M8 is ong. € 669,00

Wel een mooie smartphone, trouwens. Ik ben er ook voor aan het sparen. Bedankt voor het toekennen van een kudo aan dit antwoord ;-))

Succes !

Netwerker
jkearns
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt netwerker. alleen jammer dat het niet gaat lukken met mijn abbo, dan wordt het nog even doorsparen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jkearns ,

Dan wens ik je in ieder geval succes met het sparen ;).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic