van asselt

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

preventel

hoe kan het dat ik al jaren klant ben en dan ook echt jaren, als het er geen 20 ondertussen zijn en er nu achter kom dat  negatief geregisteerd sta bij preventel?

ik heb nog nooit een rekening gemist of andere problemen gehad. 

nu wil ik overstappen en sta ik negatief geregisteerd. waarom dan? ook bij bkr is alles in orde. 

preventel ook om opheldering gevraagd, maar ik kan het niet waarderen dat een trouwe zakelijke klant zo wordt behandeld en nee we hebben nergens schulden of leningen!!!!!!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @van asselt 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst wil ik natuurlijk zeggen dat het vervelend is wanneer je ergens geregistreerd staat en zelf niet weet waarom. Daarnaast kan ik je zeggen dat dit een particulieren Community is en hier niemand is die je daar mee kan helpen. Je zal daarvoor contact op moeten nemen met de zakelijke afdeling van Vodafone. 

Voor zakelijke klanten die contact willen opnemen met Vodafone kunnen het best contact opnemen via deze pagina (bellen of chat starten): https://www.vodafone.nl/zakelijk/contact/

Er zal waarschijnlijk een verklaring voor zijn en daar kunnen ze je helpen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @van asselt 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst wil ik natuurlijk zeggen dat het vervelend is wanneer je ergens geregistreerd staat en zelf niet weet waarom. Daarnaast kan ik je zeggen dat dit een particulieren Community is en hier niemand is die je daar mee kan helpen. Je zal daarvoor contact op moeten nemen met de zakelijke afdeling van Vodafone. 

Voor zakelijke klanten die contact willen opnemen met Vodafone kunnen het best contact opnemen via deze pagina (bellen of chat starten): https://www.vodafone.nl/zakelijk/contact/

Er zal waarschijnlijk een verklaring voor zijn en daar kunnen ze je helpen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Welkom op de community!
Ik zie dat @Energieboy je al wat informatie heeft gegeven.
Heb je contact gehad met mijn collega's @van asselt en heb je meer duidelijkheid gekregen over de registratie bij Preventel? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic