Wolfje1032
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

prepaid simkaart

Zit in Indonesie met een geblokkeerde simkaart. Pukcode ligt ergens thuis in Holland. Hoe krijg ik het hier weer aan de praat? 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9280Posts
  • 2939Oplossingen
  • 2048Likes

Hoi @Wolfje1032 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is wel heel vervelend, zeker tijdens je reis. Je kan je pukcode ook terug vinden in je My Vodafone. Als je via een browser kijkt, dan kan je deze code terug vinden via deze link: https://www.vodafone.nl/my/producten/toestel-en-simkaart

Boven in beeld staat je 06 nummer en daar staat ook je pukcode. Mocht dit alles nu niet lukken dan kan je ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone via het nummer +31 6 54 50 01 00 (gratis voor Vodafone 06-nummers maar je belt waarschijnlijk via een andere lijn of zo, omdat je toestel het niet meer doet, dan rekening houden met kosten!!)

Maar je kan ook gewoon de code vinden in je My Vodafone, bovenstaande link verwijst je er al naar toe. Succes en veel plezier in Indonesië!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9280Posts
  • 2939Oplossingen
  • 2048Likes

Hoi @Wolfje1032 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is wel heel vervelend, zeker tijdens je reis. Je kan je pukcode ook terug vinden in je My Vodafone. Als je via een browser kijkt, dan kan je deze code terug vinden via deze link: https://www.vodafone.nl/my/producten/toestel-en-simkaart

Boven in beeld staat je 06 nummer en daar staat ook je pukcode. Mocht dit alles nu niet lukken dan kan je ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone via het nummer +31 6 54 50 01 00 (gratis voor Vodafone 06-nummers maar je belt waarschijnlijk via een andere lijn of zo, omdat je toestel het niet meer doet, dan rekening houden met kosten!!)

Maar je kan ook gewoon de code vinden in je My Vodafone, bovenstaande link verwijst je er al naar toe. Succes en veel plezier in Indonesië!

Bekijk in context

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 928Posts
  • 179Oplossingen
  • 285Likes

Hey @Wolfje1032 . Welkom hier! 

Gelukkig is deze informatie, zoals @energieboy al aangeeft, ook in MyVodafone te vinden. Is het inmiddels gelukt je kaart te deblokkeren? 🙂 

Wolfje1032
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Weet niet meer of ik wel een account heb.

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9280Posts
  • 2939Oplossingen
  • 2048Likes
Wolfje1032 wrote:

Weet niet meer of ik wel een account heb.

Dan kan je deze opnieuw aanvragen, krijg je geen bericht dan heb je geen account en zal je contact op moeten nemen met de klantenservice. 

Hier kan je je inlog opnieuw opvragen:
https://www.vodafone.nl/account/logingegevens-opvragen/wachtwoord-vergeten/wachtwoord-wijzigen

Lukt het dus niet, dan bellen met klantenservice +31 6 54 50 01 00

Uitgelicht topic