Hoi
Eddie12 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ik wil niet vervelend zijn maar in de tijd dat jij hier je bericht hebt geplaatst, had je ook op de site een melding kunnen maken en dan was Vodafone in onderzoek voor je gegaan. Dan kan Vodafone je daarna melden of je uit coulance wel of niet je 5,- euro terug krijgt. Meestal wel, maar je moet er even iets van moeite voor doen. Ook al ben je het er niet mee eens en weet je 100% zeker dat je het niet hebt gedaan.
Dus eigenlijk een beetje verspilde moeite om hier je melding te maken, alleen wel goed dat er weer een nieuwe melding is, want dat geeft wel aan dat het nog steeds mis gaat. Maar het formulier invullen dat Vodafone je opgaf lijkt me toch veel belangrijker.
Wil je dan toch nog de moeite nemen, ga naar deze site:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-diensten-stopzetten.shtml
Weet niet of ze deze site hebben gegeven of een andere. Maar deze ken ik om een melding te maken. Succes in ieder geval!