Johnnyyywb

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

overzicht 2019

Hallo ,

 

ik zou graag een totaal overzicht willen hebben over het jaar 2019.

kunnen jullie me hierbij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Johnnyyywb 
Hoe bedoel je een totaal overzicht?
Je kan in je My Vodafone alle factuur maanden downloaden en dat opschrijven. Dan heb je voor het volledige jaar van 2019 een overzicht. Vodafone verstrekt geen jaaroverzichten of iets. Mocht je facturen niet meer kunnen inzien dan kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of wachten tot er een Vodafone Community medewerker online komt om je verder te helpen. Maar ook die zal je alleen de maanden kunnen geven, die je nu zelf ook nog terug kan vinden in My Vodafone (zelf kan ik tot en met februari 2019 terug). 

En gaat het alleen om bedragen, dan kan je ook je bank app even controleren. 

** als het hier om een zakelijk abonnement betreft, neem dan contact op met je tussen persoon of kijk op de website van Vodafone hoe contact op te nemen met de zakelijke afdeling: https://www.vodafone.nl/zakelijk/

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Johnnyyywb 
Hoe bedoel je een totaal overzicht?
Je kan in je My Vodafone alle factuur maanden downloaden en dat opschrijven. Dan heb je voor het volledige jaar van 2019 een overzicht. Vodafone verstrekt geen jaaroverzichten of iets. Mocht je facturen niet meer kunnen inzien dan kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of wachten tot er een Vodafone Community medewerker online komt om je verder te helpen. Maar ook die zal je alleen de maanden kunnen geven, die je nu zelf ook nog terug kan vinden in My Vodafone (zelf kan ik tot en met februari 2019 terug). 

En gaat het alleen om bedragen, dan kan je ook je bank app even controleren. 

** als het hier om een zakelijk abonnement betreft, neem dan contact op met je tussen persoon of kijk op de website van Vodafone hoe contact op te nemen met de zakelijke afdeling: https://www.vodafone.nl/zakelijk/

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het gelukt om de facturen te downloaden @Johnnyyywb?

Johnnyyywb
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja zeker !

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Top 🙂 Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag @Johnnyyywb 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic