knevel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

overstap met nummerbehoud en ingangsdatum

Ik overweeg gebruik te maken van het aanbod dat ik vandaag per e-mail ontving (zie voor de inhoud van dat aanbod: https://directsales.vodafone.nl/ziggovoordeel?utm_source=cvm&utm_medium=email&utm_campaign=mztraffic-push&ecmp=ZCA28602EA&phid=R3RP9934&spMailingID=6656867&spUserID=NzYwMDQ0MzE1NTcS1&spJobID=1311603288&spReportId=MTMxMTYwMzI4OAS2).

Ik wil mijn huidige nummer behouden.

Mijn huidige mobiele abonnement bij KPN loopt per 1-10-2019 af. Het aanbod van Vodafone staat echter tot 3-8-2019 klaar. De periode waarin ik een dubbel abonnement heb wil ik zo kort mogelijk houden.
In verband hiermee vraag ik mij af:

  • met ingang van welke datum moet mijn abonnement bij Vodafone ingaan? en
  • ben ik dan verzekerd van nummerbehoud?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi knevel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je abonnement gewoon aanvragen, welke jij wenst te willen, en dan aangeven dat je nummerbehoud wilt. Vodafone zal dan met KPN afstellen wanneer je abonnement daar afloopt en dan ook pas overnemen als het abonnement daar klaar is, niet eerder.

Je mag alleen niet zelf je abonnement stop zetten bij KPN. Want dan kan je nummer niet meegenomen worden. Dus gewoon bij Vodafone aanvragen, nummerbehoud en dan komt het allemaal goed.

Succes en alvast welkom bij Vodafone

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi knevel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je abonnement gewoon aanvragen, welke jij wenst te willen, en dan aangeven dat je nummerbehoud wilt. Vodafone zal dan met KPN afstellen wanneer je abonnement daar afloopt en dan ook pas overnemen als het abonnement daar klaar is, niet eerder.

Je mag alleen niet zelf je abonnement stop zetten bij KPN. Want dan kan je nummer niet meegenomen worden. Dus gewoon bij Vodafone aanvragen, nummerbehoud en dan komt het allemaal goed.

Succes en alvast welkom bij Vodafone
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over knevel?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic