Sandor Hövel

Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Note9 nieuwe oplader

Hoi allemaal,
Hoop dat jullie me hier kunnen helpen. Ik probeer bij de Samsung klantenseevice een nieuwe oplader aan te vragen voor de Note9, maar heb daarvoor een digitale kassabon nodig. En ik heb enkel een contract, wat niet voldoende is. Daar staat op 10-aug-18, maar omdat het een pre-order was, kreeg ik het toestel nog niet mee. Kan ik via jullie misschien een digitale kassabon van de aankoop krijgen? Zou niet weten hoe ik hem anders moet krijgen namelijk.
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11344Posts
  • 1712Oplossingen
  • 2141Likes
Ik heb je een e-mail gestuurd Sandor Hövel

Bekijk in context

9 Reacties 9
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11344Posts
  • 1712Oplossingen
  • 2141Likes
Hoi Sandor Hövel

Indien je het toestel via ons besteld hebt, dient het reparatietraject via ons te verlopen. Ook van je oplader. Zie ook https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml

Mocht je het via Samsung zelf willen doen, dan volstaat de pakbon hiervoor. Deze heb je ontvangen via e-mail of bij de telefoon zelf.
Heb je deze nog?
Sandor Hövel
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Steven wrote:
Hoi Sandor Hövel

Indien je het toestel via ons besteld hebt, dient het reparatietraject via ons te verlopen. Ook van je oplader. Zie ook https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml
Mocht je het via Samsung zelf willen doen, dan volstaat de pakbon hiervoor. Deze heb je ontvangen via e-mail of bij de telefoon zelf.
Heb je deze nog?

Het is geen reparatie nu. Per toestel mag je bij Samsung 1x een andere lader aangeven, maar volgens Samsung is het contract onvoldoende, omdat er geen 24 aug opstaat. M'n oplader is idd wel slecht aan het worden, maar als ik m'n oplader opstuur, kan ik m'n telefoon niet herladen, is ook geen optie.
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11344Posts
  • 1712Oplossingen
  • 2141Likes
Je kunt daarvoor de pakbon of orderbevestiging gebruiken Sandor Hövel
Hier staat het toestel ook op. De pakbon kan ik eventueel opnieuw sturen. De orderbevestiging helaas niet.
Het enige andere wat ik je kan geven is het contract.

Dit is ook een van de reden waarom het officieel via ons moet gaan.

Wij hebben verder geen aparte bonnen.
Sandor Hövel
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Steven wrote:
Je kunt daarvoor de pakbon of orderbevestiging gebruiken Sandor Hövel
Hier staat het toestel ook op. De pakbon kan ik eventueel opnieuw sturen. De orderbevestiging helaas niet.
Het enige andere wat ik je kan geven is het contract.

Dit is ook een van de reden waarom het officieel via ons moet gaan.

Wij hebben verder geen aparte bonnen.

Zou u dan per mail de pakbon kunnen sturen?
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11344Posts
  • 1712Oplossingen
  • 2141Likes
Dat kan ik zeker, ik zal je een privébericht sturen.
Ik zal dan morgen de pakbon voor je opvragen.
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11344Posts
  • 1712Oplossingen
  • 2141Likes
Ik heb je een e-mail gestuurd Sandor Hövel
Sandor Hövel
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Steven ik heb de documenten ontvangen!
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11344Posts
  • 1712Oplossingen
  • 2141Likes
Super, graag gedaan!
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11344Posts
  • 1712Oplossingen
  • 2141Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone