astrid309

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

overgangsdatum verkeerd

Hoi,

Ik stap in december over van KPN naar vodafone. Nou heb ik in de winkel bij het afsluiten van het abonnement me 2 dagen vergist in de einddatum van mijn kpn contract. KPN loopt op 8 devember af en ik heb 10 december opgegeven. Gaat dit automatisch goed, omdat mijn abonnement 8 december afloopt of moet ik dadelijk een maand dubbel betalen?

Alvast bedankt
Groetjes A Aarts
5 Reacties 5
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
astrid309 schreef:
Hoi,

Ik stap in december over van KPN naar vodafone. Nou heb ik in de winkel bij het afsluiten van het abonnement me 2 dagen vergist in de einddatum van mijn kpn contract. KPN loopt op 8 devember af en ik heb 10 december opgegeven. Gaat dit automatisch goed, omdat mijn abonnement 8 december afloopt of moet ik dadelijk een maand dubbel betalen?

Alvast bedankt
Groetjes A Aarts
Hi Astrid,

Je abonnement bij KPN zal gewoon actief blijven totdat je nummer wordt overgezet naar Vodafone. Vanaf dat moment zal je KPN abonnement niet meer actief zijn dus je hoeft je geen zorgen te maken over dubbele kosten! 😄 Heb je 10 December als wensdatum aangegeven?
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Beste Astrid,
KPN gaat jouw nul-zes-nummer vrijgeven voor nummer-overdracht op Maandag 9 December 2013.
Je kunt het beste nog even naar de Klantenservice van Vodafone bellen, met de vraag om de porterings-datum vast te stellen op Maandag 9 December 2013.
Nu ben je nog op tijd. Minimaal 30 dagen van te voren. Dus nu kun je nog invloed uitoefenen op de nummer-porterings-datum.
Nul-zes-nummers worden nooit geporteerd (overgezet) op zondagen.

Van de daadwerkelijke nummer-porterings-datum krijg je een sms-bericht van Vodafone.

Succes !

Netwerker
astrid309
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Ik heb idd 10 december opgegeven als wensdatum, dat had 8 december moeten zijn. Rekent kpn geen hele maand als mijn abonnement eigenlijk tot 8 december loopt en ik pas op de 10 december overga?
astrid309
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Ik heb idd 10 december opgegeven als wensdatum, dat had 8 december moeten zijn. Rekent kpn geen hele maand als mijn abonnement eigenlijk tot 8 december loopt en ik pas op de 10 december overga?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi astrid309,

Ik zou je graag antwoord hierop willen geven, echter kan ik niet spreken namens andere providers. Je kunt hiervoor het beste nog contact opnemen met de klantenservice van KPN.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic