jule-jewelz

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

gb tegoed

Ik heb een vraag, kan je bij vodafone nou wel of niet je tegoed wwat je niet hebt gebruikt meenemen naar de volgende maand of ben je dat dan gewoon kwijt..?? Heb er wel voor betaald..
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi jule-jewelz,

Je bundel is één maand geldig. De restanten van afgelopen maand worden daarom niet meegenomen. Je ontvangt het tegoed op de 1e van de maand en dit blijft geldig tot en met de laatste dag van de maand.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Jule-Jewelz,
Ongebruikt data-tegoed van de vorige maand komt te vervallen aan het begin van de nieuwe kalendermaand.
Dit geldt ook voor ongebruikte bel-minuten / sms-berichten.

Telecom-providers (inclusief Vodafone) verdienen honderden miljoenen Euro' s per jaar aan het weggooien van ongebruikte MegaBytes. En ongebruikte bel-minuten.
Dat doen alle telecom-providers in Nederland.

En ja. Je hebt gelijk: je hebt er wel voor betaald.
Misschien dat dit in de toekomst gaat veranderen.
Maar dan moet de Minister van Economische Zaken veel meer druk uitoefenen op de telecom-providers.
Bij voorkeur met wetgeving.

Succes !


Netwerker
jule-jewelz
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Niet alle telecomproviders doen dat. Ik was hiervoor klant bij Telfort en zij telden de ongebruikte minuten/sms`en/data bij de nieuwe bundel op.. Dat was erg prettig aangezien ik de ene maand meer gebruikte dan de andere..
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Het ligt er maar net aan welk abonnement je hebt, bij sommige abonnementen kon je het een maand bewaren.

Maar ik denk altijd zo, uiteindelijk vervalt het toch, dan kun je beter een lager abonnement nemen.
Vroeger had ik een abonnement waarmee ik oneindig kon bewaren, toen had ik meer dan 100 euro opgespaard dat ik nooit meer op kreeg en uiteindelijk ook weggooide :(. Oplossing: lager abonnement nemen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
jule-jewelz schreef:
Ik heb een vraag, kan je bij vodafone nou wel of niet je tegoed wwat je niet hebt gebruikt meenemen naar de volgende maand of ben je dat dan gewoon kwijt..?? Heb er wel voor betaald..
Hi @jule-jewelz

Welk abonnement heb je precies? Dan kan ik nakijken hoe lang het bijbehorende tegoed geldig is.
jule-jewelz
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb red c abonnement
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
In dat geval is je bundel 1 maand geldig.
jule-jewelz
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dan kloppen mijn gegevens niet als ik in mijn vodafone app kijk. Ik heb de restanten van afgelopen maand niet bij de nieuwe maand erbij gekregen. Kan jij voor mij nagaan hoe dat dan zit. Had ongeveer 1,5gb over omdat mijn telefoon voor reparatie weg was.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi jule-jewelz,

Je bundel is één maand geldig. De restanten van afgelopen maand worden daarom niet meegenomen. Je ontvangt het tegoed op de 1e van de maand en dit blijft geldig tot en met de laatste dag van de maand.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic