jolandavdl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

oude nummer, nieuw abbo, uur verlenging, geen activering

ik heb een nieuw toetsel genomen, 
 
maar heb nog steeds geen netwerk bereik, 
deze zou na een uur geactiveerd worden, 
maar we zijn inmiddels 3 uur verder, en hij doet nog steeds niets, 
kan niet bellen, smsen, niks.. 
wat kan ik hieraan doen? 
of weet iemand wat te doen 
 
 
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi jolandavdl,

Hoe heb je je nieuwe toestel ontvangen? Waarschijnlijk is je simkaart nog niet geactiveerd, waardoor je geen gebruik kunt maken van je toestel. Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen via Facebook of Twitter. Bellen met 1201 kan natuurlijk ook (je hebt dan wel een ander toestel nodig omdat je het jouwe niet kunt gebruiken:))
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic