YvonneD

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zeer slechte verbindingen buiten de Randstad

We zijn net terug van vakantie in Drenthe. We zijn 14 dagen weggeweest en hebben 14 dagen geen internet kunnen ontvangen. Ook in Groningen hadden wij geen internet bereik. Ook wordt de verbinding slecht tussen Apeldoorn en Twello. Jaren geleden ben ik klant geworden van Vodafone omdat jullie de beste verbindingen hadden in heel Nederland. Dat is helaas niet meer het geval. Als ik dan hoor dat jullkie 4G willen uitrollen in de Randstad wordt ik toch een beetje boos. Want ik zou het zeer plezierig vinden als jullie eerst de verbindingen in de rest van Nederland beter te maken voordat je in de Randstad 4G gaat uitrollen. Anders dwing je klanten over te stappen naar de concurrent. KPN had namelijk wel een uitstekend bereik op ons vakantieadres.
Ik hoor graag jullie reactie.
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi YvonneD,

Vervelend dat je dit op deze manier evaren hebt. Heb je op je thuislocatie in de randstad wel voldoende bereik? Het zou namelijk ook nog een probleem met je toestel of een verouderde simkaart kunnen zijn. Dit zou kunnen omdat je aangeeft dat je het op veel plaatsen ervaart. Hoe heb je het toestel ingesteld staan? Op 2G of op 3G?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic