xplorer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

oud abonnement met onbeperkt internet

Hallo,
 
ik heb zelf een oud abonnement met onbeperkt internet (34 euro per maand), geen data limiet.
Waarom zijn nu alle abonnement ineens beperkt geworden tot 1 a 2 GB? overgaan op een nieuw abonnement is nadelig voor de klant.
 
waarom is er geen mogelijkheid om trouwe klanten tegemoet te komen in een soortgelijk abonnement, anders dan de standaard abonnementen. ik wil best over naar een nieuw abonnement die bv beperkt is tot 2 of 5GB, maar daar moet wel het e.e.a. tegenover staan bij jullie. (Iphone 5 met 2 of 5 GB voor ongv zelfde maandlasten), jullie verdienen er op den duur toch aan als ik die overstap zou doen, nu draaien jullie verlies, omdat ik sowieso minder betaal per maand dan de huidige abonnementen, en heb tevens een onbeperkt data gebruik, wat nu ook niet mogelijk is.
 
gisteravond had ik een medewerker aan de lijn van jullie, maar die kon me niet verder helpen, en hij begreep er ook niet veel van.
 
 
 
 
 
 
 
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Xplorer,

Allereerst welkom op het forum!

Onze abonnementen en aanbiedingen veranderen continu. Dit hoeft niet altijd in negatieve zin te zijn. Met onze nieuwe Red abonnementen kun je tegenwoordig voor een vast bedrag per maand onbeperkt bellen en smsen naar nationale nummers in Nederland. Dit was voorheen niet mogelijk.

Heb je je internetverbruik wel eens nagekeken of bij ons opgevraagd? In veel gevallen valt het verbruik juist heel erg mee en heb je zelfs teveel aan de bundels die we op dit moment aanbieden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic