vanessa72

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

opzeggen abonnement

Hallo,

Ik heb een vraag mijn abonnement loopt 27 november af wanneer kan ik overstappen naar een sndete provider
heb bij jullie op de camping geen bereik met bellen en Internet doet het ook niet diverse keten gebeld jullie doen er niks mee dus helaas moet ik dan weg bij jullie kan mijn werk noggeneens bereiken
4 Reacties 4
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
vanessa72

Jammer dat je weggaat bij Vodafone! Maar de reden kan ik wel begrijpen!
Ben je particuliere klant of zakelijk?
particulier kan je het contract afkopen tot aan je einddatum.

Je kunt je abonnement ook opzeggen vóór de einddatum. Dan betaal je in 1 keer het abonnementsgeld voor de maanden dat het contract nog loopt.

Na de einddatum van je contract geldt een opzegtermijn van 1 maand. Wil je je abonnement laten stoppen op de dag dat je contract afloopt? Zeg dan minimaal 1 maand daarvoor je abonnement op.

Bel naar 1201 of 0900-0940
Stuur een formulier
Je ontvangt binnen enkele werkdagen een bevestiging van je opzegging.

https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/verlengen-of-opzeggen.shtml

groetjes,
daims

vanessa72
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben particulier
ga het niet afkopen mij te duur
Ik vind het belachelijk hoe jullie met klanten omgaan koop het maar af er is verder geen oplossing
ik weet wel dat jullie klanten gaan verliezen hier op de camping alleen maar klachten over jullie
maar jullie doen er niks mee ben al jaren bij jullie echt niet normaal
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
vanessa72 , ik zie geen reacties meer. Vandaar dat ik reageer als moderator. Ik begrijp dat het geen fijne situatie is. Echter zijn er veel voorwaarden nodig voordat we een mast kunnen plaatsen. Denk aan een vergunning, faciliteiten ter plekke en voldoende vraag. Als er ter plekke wel internettoegang is kun je eventueel kiezen voor SignaalPlus. Houd er zodra je overstapt rekening mee dat veel andere aanbieders vaak ook geen of slechte dekking bieden vanwege bovengenoemde voorwaarden. Je kunt het beste eerst testen met een prepaid simkaart van de andere netwerkaanbieders om teleurstelling te voorkomen.
vanessa72
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn man heeft telfort en andere die overgestapt zijn ook geen probleem mee en vodafone wilt niet meewerken camping baas had aangegeven dat jullie zijn mast kunnen gebruiken maar dat willen jullie niet
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic