marinatijssen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

oplader van mijn samsung s4 us er mee opgehouden

Ik heb nu ongeveer bijna 3 maanden mijn samsung s4
Sinds een weekje is opeens uit het niets de oplader er mee op gehouden
Hij doet het in geen enkele telefoon meer , maar mijn telefoon is wel verzekert bij vodafone mijn vraag is kan ik een nieuwe krijgen en moet ik daar dan voor betalen of hoe werkt het .??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
In aanvulling op het antwoord van SamsungExpert:

Je kunt het beste gewoon bellen met Samsung Electronics Benelux b.v. | De Samsung Service en Informatielijn.
Mocht u een SAMSUNG product willen opsturen voor reparatie, neem dan eerst contact op met de SAMSUNG Service en Informatielijn;
Tel: 0900-SAMSUNG (0900-7267864) (€0,10 /minuut).

Samsung Service en Informatielijn is bekend met de problemen van slechte accessoires die zijn geleverd bij haar vlaggenschip toestel: Samsung Galaxy S 4.

Het gaat dan om

• de bijgeleverde usb-connectie-kabel die soms geen verbinding maakt tussen Samsung Galaxy S 4 en een desktop-computer of een laptop-computer
  • de bijgeleverde charger (oplader) die niet de smartphone niet meer oplaadt
  • de bijgeleverde batterij die of heel heet wordt. Of gaat krom-trekken. Of gaat bobbels gaat vertonen. Of helemaal niet meer oplaadt.

In al deze gevallen is de Samsung Service en Informatielijn coulant. En zal je zonder gezeur tot vervanging overgaan van de defecte accessoire. Dit om zoveel mogelijk reputatieschade / imagoschade te beperken.

Bel hen maar.

Succes. En bedankt voor de kudo's ;-))

Netwerker

Bekijk in context

7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Dus je oplader is stuk? Je hebt op accessoires 6 maanden garantie bij Samsung.
Meer info: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/verzekeringen.shtml.

Je zou natuurlijk ook eens kunnen langs gaan bij en Vodafone winkel. Als de oplader door en fabrieksfout kapot is gegaan heb je en nieuwe terug als het wel binnen de 6 maanden is.

*edit moderator: de eerste link (verzekeringen) werkte niet doordat achter shtml een punt stond, deze weggehaald, de link werkt nu wel*
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
In aanvulling op het antwoord van SamsungExpert:

Je kunt het beste gewoon bellen met Samsung Electronics Benelux b.v. | De Samsung Service en Informatielijn.
Mocht u een SAMSUNG product willen opsturen voor reparatie, neem dan eerst contact op met de SAMSUNG Service en Informatielijn;
Tel: 0900-SAMSUNG (0900-7267864) (€0,10 /minuut).

Samsung Service en Informatielijn is bekend met de problemen van slechte accessoires die zijn geleverd bij haar vlaggenschip toestel: Samsung Galaxy S 4.

Het gaat dan om

• de bijgeleverde usb-connectie-kabel die soms geen verbinding maakt tussen Samsung Galaxy S 4 en een desktop-computer of een laptop-computer
  • de bijgeleverde charger (oplader) die niet de smartphone niet meer oplaadt
  • de bijgeleverde batterij die of heel heet wordt. Of gaat krom-trekken. Of gaat bobbels gaat vertonen. Of helemaal niet meer oplaadt.

In al deze gevallen is de Samsung Service en Informatielijn coulant. En zal je zonder gezeur tot vervanging overgaan van de defecte accessoire. Dit om zoveel mogelijk reputatieschade / imagoschade te beperken.

Bel hen maar.

Succes. En bedankt voor de kudo's ;-))

Netwerker
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Bedankt @Marc- voor het verbeteren van de link :).
marinatijssen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankje dat ga ik maandag gelijk doen .
Ik denk niet dat ze in het weekend nog bereikbaar zijn
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Samsung is ook op de zaterdag bereikbaar alleen ben je daar wel en beetje te laat voor. Maandag zijn ze er gewoon weer! Ook Vodafone staat maandag volledig voor je klaar.
marinatijssen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ga maandag gelijk bellen .
Dank jullie wel trouwens
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Geen dank.
Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic