In aanvulling op het antwoord van SamsungExpert: Je kunt het beste gewoon bellen met Samsung Electronics Benelux b.v. |
De Samsung Service en Informatielijn.Mocht u een SAMSUNG product willen opsturen voor reparatie, neem dan eerst contact op met de SAMSUNG Service en Informatielijn;
Tel:
0900-SAMSUNG (0900-7267864) (€0,10 /minuut). Samsung Service en Informatielijn is bekend met de problemen van slechte accessoires die zijn geleverd bij haar vlaggenschip toestel: Samsung Galaxy S 4.
Het gaat dan om
- de bijgeleverde usb-connectie-kabel die soms geen verbinding maakt tussen Samsung Galaxy S 4 en een desktop-computer of een laptop-computer
- de bijgeleverde charger (oplader) die niet de smartphone niet meer oplaadt
- de bijgeleverde batterij die of heel heet wordt. Of gaat krom-trekken. Of gaat bobbels gaat vertonen. Of helemaal niet meer oplaadt.
In al deze gevallen is de Samsung Service en Informatielijn coulant. En zal je zonder gezeur tot vervanging overgaan van de defecte accessoire. Dit om zoveel mogelijk reputatieschade / imagoschade te beperken.
Bel hen maar.
Succes. En bedankt voor de kudo's ;-))
Netwerker